×

Moja Super Moc - świetny Projekt #KobiecyElement - zapraszam na relację z Konferencji oraz Gali

Jeśli chodzi o akcje edukacyjne i motywacyjne jestem zawsze na tak. Wiele razy wspierałam już różne inicjatywy i jak tylko usłyszałam o Konferencji Moja Super Moc organizowanej przez Elfa Pharm w ramach Kampanii  #KobiecyElement nie mogłam przejść obok niej obojętnie - oczywiście wybrałam się i nie żałuje, bo to była ogromna dawka emocji i motywacji!

Moja Super Moc - kilka słów o Projekcie

Moja Super Moc #KobiecyElement to projekt, którego pomysłodawcą był Leszek Stanek. Tym razem postawiono na kobiety zmagające się z chorobą czy trudnościami życiowymi. Konferencja miała na celu zmotywowanie ich do życia, do działania i walki o siebie. 



Natomiast inicjatorem akcji jest fundacja Rak’n’Roll oraz firma kosmetyczna Elfa Pharm Polska, która od początku swojej działalności angażuje się w pomaganie potrzebującym. To o czym warto wspomnieć, to część dochodu ze sprzedaży kosmetyków Element i Vis Plantis przeznaczona zostanie na rzecz fundacji Rak’n’Roll. I tutaj duży szacunek dla właścicieli marki za tak wspaniałe działania na rzecz kobiet.

Ambasadorki projektu  #MojaSuperMoc

Ambasadorkami projektu #MojaSuperMoc zostały kobiety różnych profesji, w różnym wieku, zdeterminowane do działania na rzecz potrzebujących wsparcia. Wśród nich znalazły się: pisarka Katarzyna Grochola, aktorka Olga Bołądź, dziennikarka i prezenterka Paulina Smaszcz – Kurzajewska, wokalistka Mery Spolsky oraz psychoonkolożka Anna Demarczyk.

Konferencja Moja Super Moc

Akcja na rzecz kobiet #MojaSuperMoc trwała tak na prawdę cały rok i jej zwieńczeniem była konferencja, która odbyła się w Warszawie w dniach 16 – 17 listopada 2019 roku w MsMermaid – Conference Center at The Tides przy ulicy Wioślarskiej 8. Podczas konferencji miały miejsce panele dyskusyjne, prelekcje ambasadorek oraz prezentacje związane z tematem przewodnim akcji.







Super Gala na z Kobietami, które mają Moc!

Podsumowaniem drugiego dnia konferencji była gala charytatywna, prowadzona przez duet: Paulinę Smaszcz-Kurzajewską oraz inicjatora i pomysłodawcę akcji Leszka Stanka. Wieczór uświetnił mini koncert najmłodszej z ambasadorek – Mery Spolsky. To były niesamowite emocje i cieszę się, że moglam wziąć udział w takim wydarzeniu.




Jeśli chcecie zobaczyć co działo się w trakcie całej akcji zobaczcie koniecznie hasztagi: #kobiecyelement #mojasupermoc #raknroll.

Więcej o akcji na stronie mojasupermoc.pl

Zachęcamy też do zajrzenia na stronę fundacji raknroll.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger