×

Biżuteria z Aliekspress - kolczyki za grosze

Uwielbiam biżuterię, a szczególnie kolczyki. Ostatnio AliExpress jest u mnie na topie jeśli chodzi o zakupy kolczyków. Można znaleźć fajne perełki dosłownie za grosze. Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka moich ostatnich zakupów. Zapraszam :)
Na początku dodam jeszcze, że wszystko kupuję na Ali poprzez aplikację w telefonie - dzięki temu ceny są często niższe niż te na stronie www. Mobilna aplikacja ma również to do siebie, że jest bardzo łatwa w użyciu i uwaga - może uzależnić, bo zakupy się niesamowicie proste - dosłownie jeden klik i kupione :) Poniżej możecie zobaczyć co ostatnio do mnie przyszło. Większość kolczyków dotarła w czasie 3 tygodni. Podrzucam też linki - podaję ceny za które ja zakupiłam, ale czasami mogą się one zmieniać ze względu na różne promocje. Sami zobaczcie :)
 
 
Urocze podwójne kuleczki można zakupić TUTAJ
Cena za jaką je kupiłam to 55 eurocentów (+/- 2,50zł)

 
I kolejne kolczyki z AliEkspress - kokardki z ala sześcianem kupicie TUTAJ
Cena 47 eurocentów (+/- 2 zł)


Przepiękne perełki z kokardkami - kupicie TUTAJ
Cena 47 eurocentów (+/- 2 zł)


Uwielbiam kolczyki z perłami, więc skusiłam się też na perły w towarzystwie srebrnych cyrkonii. Bardzo eleganckie :) Można kupić TUTAJ.
Cena 44 eurocenty (+/- 2 zł)

 
I jeden z hitów - podwójne kuleczki. Są bardzo efektowne i na prawdę przykłuwają spojrzenia :) Można je dostać w wielu wariantach np. TUTAJ.
Mi udało się dostać je w zawrotnej cenie 29 eurocentów (+/- 1,20 zł)
 
 
I na koniec kolorowe kokardki - również bardzo efektowne, pasują do wielu stylizacji - a kupicie je TUTAJ :)
Moja cena zakupu to 44 eurocenty (+/- 2 zł)
 
 
Jak widzicie kolczyki są bardzo ładne i kosztują grosze. Jedyny mankament to czas przesyłki. Na Allegro można znaleźć podobne, a nawet takie same kolczyki nieco drożej, ale jak doliczymy koszt przesyłki - średnio 6 zł, to w przypadku jednej sztuki jest to mało opłacalne, dlatego wybieram najczęściej właśnie biżuterię z AliEkspress.
 
A jakbyście poszukiwali organizerów na biżuterię niedawno pokazywałam Wam bardzo fajne pudełeczka, które również znalazłam za nieduże pieniądze na AliEkspress. Świetnie sprawdzają się do przechowywania biżuterii i odkąd je mam nie mam problemu ze znalezieniem odpowiednich kolczyków.
 
 
 
 


Kupowaliście już biżuterię na AliEkspress? Może możecie polecić coś od siebie? :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger