×

Internetowy sklep Kontigo - już jest! Zrób zakupy Online

Kochani jak wiecie uwielbiam Kontigo i wiele osób zaraziłam miłością szczególnie do BIOLOVE. Problemem największym była dostępność produktów, bo można było zrobić zakupy jedynie stacjonarnie w Warszawie i okolicach. Kilku osobom pomagałam w zakupach i organizowałam paczuszki, była to dla mnie oczywiście sama przyjemność, ale mam dla Was świetną wiadomość! Kontigo uruchomiło swój sklep internetowy! W końcu możecie zakupić produkty BIOLOVE i marek na wyłączność jak MOOV, MO/A czy MYSTIK Warsaw online z dostawą do własnego domu! Czy to nie jest wspaniała wiadomość? :)
Sklep znajdziecie pod adresem www.kontigo.com.pl. Strona sklepu jest przejrzysta i bez problemu odnajdziecie na niej, to czego potrzebujecie. Sklep oferuje bezpłatną dostawę powyżej 120 zł, prezent do każdego zamówienia oraz 14 dni na zwrot.  Fajna sprawa :) 


Nie zapomnijcie zapisać się do Newslettera aby otrzymać rabat na pierwsze zakupy! :)


A jeśli zastanawiacie się co kupić, to podpowiadam Wam o produktach, które sprawdziły się u mnie i możecie przeczytać o nich więcej na moim blogu:

BIOLOVE:


Przeczytaj więcej o SOLACH DO KĄPIELI BIOLOVE 
dostępne TUTAJ


Przeczytaj więcej o ŚWIECACH DO MASAŻU BIOLOVE

dostępne TUTAJ


Przeczytaj więcej o MGIEŁKACH DO CIAŁA BIOLOVE
dostępne TUTAJ


Przeczytaj więcej o BALSAMACH W SPRAYU BIOLOVE
dostępne TUTAJ

Przeczytaj więcej o PEELINGACH DO TWARZY BIOLOVE
dostępne TUTAJ

MOOV

Przeczytaj więcej o POMADKACH LIPS MATTER
Dostępne TUTAJ

Przeczytaj więcej o BŁYSZCZYKACH MOOV
Dostępne TUTAJ


Przeczytaj więcej o POMADKACH W KREDCE CHUBBY
Dostępne TUTAJ

AKCESORIA


Przeczytaj więcej o PĘDZLACH KONTIGO
Dostępne TUTAJ



I jak - macie ochotę na zakupy w Kontigo?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger