×

Manicure hybrydowy - szkolenie z Indigo Nails

Podczas tegorocznej konferencji Meet Beauty poznałam bliżej markę INDIGO. Każdy kto był na Meet Beauty wie, że obok ich stoiska nie dało się przejść obojętnie. Dziewczyny z Indigo przygotowały dla uczestniczek konferencji moc atrakcji. Jedną z nich był konkurs fotograficzny, w którym wzięłam udział z koleżankami i zdobyłyśmy nagrodę główną: dwudniowe warsztaty z manicure hybrydowego w Łodzi. Niebawem opiszę Wam szczegółowo mój wyjazd do Łodzi, ale dzisiaj chciałam podzielić się z Wami relacją z warsztatów w Warszawie, również z Indigo i również mogłam w nich uczestniczyć dzięki temu, że byłam na Meet Beauty. Sami zobaczcie co się działo!

Warsztaty odbyły się w Lamilu Nails & Visage by Milena Malinowska Nowogrodzka 38 lok. 8, Chociaż na początku z kilkoma uczestniczkami warsztatów trafiłyśmy pod inny adres, również na Nowogrodzkiej, gdzie znajduje się sklep Indigo, to nie pokrzyżowało nam absolutnie planów. Po małym zamieszaniu udało się trafić na miejsce i powitała nas niezwykle pozytywna osóbka Milena. Po krótkim wstępie i zapoznaniu się z pozostałymi uczestniczkami szkolenia przystąpiłyśmy do nauki. Jak przystało na profesjonalistkę nasza instruktorka kurs rozpoczęła od wprowadzenia teoretycznego w podstawy higieny, opowiedziała jakich narzędzi używać, czego unikać i po liźnięciu nieco teorii mogłyśmy przystąpić do zajęć praktycznych.


Niektóre z dziewczyn miały już okazję wykonywać manicure hybrydowy nie tylko sobie, więc im szło znacznie łatwiej, ja natomiast nie mająca dużej wprawy powoli i mozolnie próbowałam coś wykonać na swoich pazurkach. Pod czujnym okiem Mileny, która cały czas udzielała bardzo ciekawych wskazówek ostatecznie ukończyłam malowanie z całkiem niezłym efektem - sami zobaczcie!


Milena to bardzo zdolna można rzec artystka, bo na paznokciach wykonuje prawdziwe cuda. Jej prace możecie zobaczyć między innymi tutaj: fanpage facebookowy. oraz Instagram. Po ilości nagród, które dostrzegłam na szafeczce, widać, że jest doceniania i bardzo słusznie :)



Co przyniosły mi warsztaty z Indigo i czy polecam je innym? Oczywiście, że polecam zwłaszcza osobom, które nie miały do tej pory zbyt dużej wiedzy jak zabrać się profesjonalnie za wykonywanie manicure hybrydowego. Po takim szkoleniu być może któraś z kursantek odkryje w sobie talent i zacznie tworzyć wspaniałe paznokcie nie tylko sobie ale i innym. Na pewno instruktorki Indigo będą w tym pomocne, bo widziałam, że można zapisać się na kursy o wyższym stopniu wtajemniczenia, na wzorki, żele i inne cuda wianki. Czemu nie :) 


Bardzo dziękuję Milenie za super szkolenie i fachową wiedzą, innym uczestniczkom szkolenia za miłą atmosferę podczas tego dnia oraz INDIGO za możliwość udziału w takim fajnym wydarzeniu! :)



A co Wy sądzicie o tego typu szkoleniach?  Miałyście okazję uczestniczyć w szkoleniu z manicure hybrydowego albo innej techniki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger