×

Wyzwanie Trusted Cosmetics | #3 Moje kosmetyki do makijażu

Muszę przyznać, że z ty wyzwaniem miałam najwięcej problemów, bo moje kosmetyki do makijażu znajdowały się w najróżniejszych miejscach. Zaczynając od kosmetyczek porozstawianych po pokoju, w łazience, w torebkach kończąc po rożnego rodzaju szufladkach, półeczkach i pudełeczkach. Czy się udało w końcu wszystko zebrać i poukładać? Zobaczcie sami...

Jeśli liczycie, że powiem Wam jakie kosmetyki do makijażu są najlepsze, to będzie ciężko. Mistrzynią makeupu nie jestem i do malowania używam najczęściej tego co mam pod ręką. Nie tworzę super ekstra makijaży, bo nie mam do tego cierpliwości - albo nie odkryła jeszcze swojego talentu :) To drugie raczej mało prawdopodobne, ale kto wie, może kiedyś obudzi się we mnie mistrzyni makijażu... 


Dzięki wyzwaniu udało mi się zebrać wszystkie kosmetyki do makijażu jakie miałam porozrzucane po domu i w miarę je uporządkować w biurku i pojemnikach. 


Co do makijażowych marek i polecenia konkretnych produktów, jest mi na prawdę ciężko, bo cały czas eksperymentuje z różnymi kosmetykami i nie wyrobiłam sobie jeszcze ulubionych kosmetyków. Większość, które trafiała w moje ręce były na prawdę całkiem fajne i tak używam je raz po raz wymiennie. Marki, które możecie u mnie spotkać uporządkowałam mniej więcej tak;


Kosmetyki do makijażu oczu: paletki Inglot, Makeup Revolution, Mystik Warsaw z Kontigo, 
Pudry mineralne: Anabelle Minerals, Lily Lollo
Brązery, pudry w kamieniu: Lirene, Eveline, Makeup Revolution, Moya z Kontigo, Paese


Podklady w płynie: Liene, Vichy, Eveline, Maybelline, Rimmel, Ingrid, Moia
Kremy BB, CC: Tołpa, Essence, Bielenda
Bazy pod makijaż; Moia, Kobo


Pomadki i kredki do ust: Makeup Revolution, Eveline, Golden Rose, Moov, Avon, Bell, Paese, Lovely


Tusze do rzęs; Golden Rose, Maybelline, Rimmel, Mystik Warsaw, Eveline


Jak widzicie trochę tego mam i tak jak wspomniałam używam wymiennie, łącze, testuję i kombinuję :) Czasem z lepszym czasem z gorszym skutkiem, ale trzeba się trochę nagimnastykować, żeby w końcu odnaleźć coś, przy czym w końcu powie się TO JEST TO! :) 

A jak tam Wasze kosmetyczki z makijażem? 

Podrzućcie linki do siebie, chętne zajrzę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger