×

Przesyłka od Eldahurt + Konkurs i rabat na zakupy

Otrzymałam od firmy Elda Hurt bardzo fajna paczuszkę. Chciałam pokazać Wam jej zawartość - myślę, że na pewno niektórych zainteresuje :) Oprócz tego mam dla czytelników mojego bloga niespodziankę oraz zachęcam do udziału w konkursie. Chcecie dowiedzieć się o co dokładnie chodzi? Zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią notki....




Na początek kilka słów od firmie:
Hurtownia kosmetyczna Elda Hurt specjalizuje się w sprzedaży hurtowej jednorazowych artykułów kosmetycznych. Firma powstałą z myślą o profesjonalnych salonach kosmetycznych jak i gabinetach medycznych gdyż oferuje kompleksowe artykuły jednorazowe będące niezbędnym wyposażeniem każdego gabinetu.  Siedziba hurtowni mieści się we Wrocławiu przy ulicy Brochowskiej. Od początku działalności dokładają wszelkich starań, aby móc oferować klientom najwyższej, jakości produkty kosmetyczne i fryzjerskie, profesjonalną chemię kosmetyczną, odzież jednorazową, a także fachowe doradztwo. 

Firma zajmuje się również sprzedażą detaliczną produktów, dostosowując je do indywidualnych potrzeb każdego klienta.


Polityka firmy opiera się na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Ważny jest dla każdy klient, niezależnie od wielkości zakupów, których dokona. Możecie być pewni, że Elda Hurt zadba zawsze o najwyższy poziom obsługi i doradztwa. Produkty, które oferuje Elda Hurt można nabyć stacjonarnie w siedzibie we Wrocławiu oraz on-line!




Paczuszkę mogłam sobie sama skompletować i wybrałam gadżety, które na pewno niebawem mi się przydadzą :) Oto co znalazło się w paczce:




Musze przyznać, że ciekawi mnie efekt tych naklejek - wyglądają bardzo zachęcająco :) Jak tylko uda mi się coś z nimi wyczarować, to na pewno się pochwalę. 






I jeszcze coś dla ciała - ALGOWA MASKA CYTRUSOWA BIELENDA 

Jak widać paczuszka zacna, więc zabieram się za testowanie moich nowych gadżetów i niebawem na pewno dam Wam znać czy warto :) 


PRZYPOMNAM O KONKURSIE NA MOIM INSTAGRAMIE: 


A dla moich wszystkich czytelników mam specjalny 
rabat 10% na pierwsze zakupy
Po skompletowaniu zamówienia 
wpiszcie hasło: elda i rabat naliczy się automatycznie :) 
Z rabatu możecie skorzystać do 30 czerwca.

Polecam, bo można zakupić wiele ciekawych artykułów w niezłych cenach! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger