×

GlySkinCare - zestaw do pielęgnacji twarzy od Diagnosis

Największą wagę przywiązuje do kosmetyków do pielęgnacji twarzy. O ile dłonie i stopy przyjmą wszystko, tak z twarzą niestety nie jest już tak kolorowo. Aby jednak wszelkie kosmetyki pielęgnacyjne typu kremy czy serum dobrze działały, to twarz musi zostać równie dobrze przygotowana do ich nałożenia/ Jak zatem przygotowuję swoją twarz? Otóż w ostatnim pomaga mi w tym duet od Diagnosis z serii GlySkinCare. Wiecie już o czym mowa? Jeśli nie, to koniecznie zapoznajcie się z tym postem. Zapraszam :) 

Tak jak wspomniałam przygotowanie twarzy, jest bardzo, ale to bardzo ważne. Jeśli nasza cera będzie wysuszona lub niedokładnie oczyszczona ani kosmetyki pielęgnacyjne nie będą dobrze działały, ani makijaż nie będzie na niej dobrze wyglądał. 



Przedstawiam Wam duecik GlySkinCare w skład którego wchodzi płyn do oczyszczania twarzy oraz emulsja z kwasem glikolowym.

Płyn do mycia twarzy Gentle Cleanser - 200 ml


Opis produktu: 
Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła i alkaliów. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień. Rodzaj cery: Wszystkie rodzaje cery. 
Opakowanie: 200 ml 
glyskincare


Korzyści: 
  • Nie zawiera mydła i alkaliów 
  • Naturalne pH 
  • Delikatny dla skóry 
  • Skutecznie usuwa makijaż

Sposób użycia: 
Płyn do mycia twarzy należy stosować na zwilżoną skórę. Delikatnie umyć twarz Gentle Cleanser, a następnie spłukać letnią wodą. Unikać kontaktu z oczami.


MOJA OPINIA:

Płyn do mycia twarzy znajduje się w praktycznej  buteleczce z pompką o pojemności 200 ml. Jest praktycznie bezzapachowy o białym kolorze. Konsystencją przypomina mydło w płynie. Jedno naciśniecie pompki wystarcza bez problemu na umycie całej twarzy, więc jest on bardzo wydajny. Używam kosmetyku do codziennego mycia twarzy ponad 2 miesiące i nadal jest jeszcze prawie połowa opakowania. Co do działania - otóż zdziwiło mnie na początku, że kosmetyk do mycia twarzy się nie pieni, bo wszystkie, które do tej pory stosowałam właśnie tak się zachowywały. Mimo tego jest on bardzo skuteczny, bo bardzo ładnie oczyszcza twarz nawet z makijażu i po jego zastosowaniu nie czułam, aby moja skóra była zbyt naciągnięta czy przesuszona. Duży plus, że ma naturalne pH skóry, więc nie ma konieczności stosowania po nim toniku. Myślę, że z powodzeniem może być on używany przez osoby, które szukają delikatnych kosmetyków, bo absolutnie nie podrażnia i nie uczula. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno nie jest to moja ostatnia buteleczka i chętnie do niego będę wracała.


Emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 10% – 100ml


Opis produktu: 
Pelengująca  emulsja do twarzy na noc, przeznaczona do cery normalnej lub tłustej. Zalecana dla osób, które wcześniej stosowały Lotion Lite 5 (5% kwasu glikolowego).
Rodzaj cery: Cera normalna, tłusta. 
Opakowanie: 100 ml 
glyskincare


Korzyści kuracji kwasem glikolowym: 
  • Usunięcie martwego naskórka
  • Lepsze przenikanie składników aktywnych zawartych w kosmetykach w głąb skóry
  • Rozjaśnianie przebarwień po słonecznych, hormonalnych, po ciążowych
  • Spłycanie zmarszczek
  • Spowalnianie procesów starzenia skóry
  • Regulacja wydzielania sebum

Sposób użycia: 
Przed użyciem wstrząśnij butelką. Umyj twarz Gentle Cleanser, a następnie rozprowadź warstwę emulsji na twarz i szyję, delikatnie wcierając. Przy pierwszym zastosowaniu pozostaw emulsję na skórze przez 2 godz., a następnie umyj twarz Gentle Cleanser. Jeśli w ciągu 24 godz. nie pojawią się podrażnienia, stosuj emulsję na całą noc. Zawarty w preparacie kwas glikolowy może wywołać łagodne uczucie mrowienia lub zaczerwienienie skóry. Objawy te związane są z aktywnym działaniem preparatu i są przemijające. Nie należy stosować emulsji na uszkodzoną skórę. Przy stosowaniu preparatów złuszczających należy zrezygnować z opalania oraz stosować filtry przeciwsłoneczne SPF 30. W przypadku dostania się preparatu do oczu przemyć ciepłą wodą. Produkt nie zawiera substancji zapachowych.


MOJA OPINIA:

Emulsja z kwasem glikolowym znajduje się w bardzo podobnym pojemniczku jak płyn do mycia twarzy o pojemności 100 ml. Zamiast pompki ma nieco mniejszy dozownik, ale równie wygodny. Ja testowałam wersję z 10% stężeniem kwasu, jest to mocniejsza opcja i zazwyczaj należy zaczynać od  lotiony delikatniejszego z 5% - ale, że wcześniej miałam już styczność z kwasami i wiem, że należę do tych "gruboskórnych" na których działają tylko mocniejsze kosmetyki, to od razu rozpoczęłam działanie z 10%. Emulsję stosuje się na noc, a przed jej nałożeniem używałam zawsze płynu do mycia twarzy, o którym wspominałam wcześniej. Mój pierwszy kontakt z kosmetykiem nie należał do najprzyjemniejszych, bo po nałożeniu skóra zaczęła mnie szczypać - ale to nic nowego w przypadku kwasów. Po kilku minutach wszystko się uspokoiło i wiedziałam, że mogę pozostawić kosmetyk na twarzy na noc. Nakładając go należy uważać aby nie posmarować za blisko oczu czy ust, bo może to wywołać nieprzyjemne pieczenie i podrażnienie. Emulsję stosowałam przez okres około 2 miesięcy niemal codziennie i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jej efektów. Moje pory ładnie się zwężyły - a tego najbardziej oczekiwałam po tym kosmetyku i się nie zawiodłam. Kiedy stosowałam emulsję zauważyłam, że moja skóra wydziela mniej sebum w ciągu dnia. Rano nakładałam serum z kwasem hialuronowym pod krem nawilżający z dużym filtrem 30. Mimo iż stosowałam emulsję w miesiącach zimowych, to jednak kremy z filtrem są koniecznością jeśli stosujemy kwasy. Latem radziłabym nie stosować takich preparatów. Po 2 miesięcznej kuracji mam jeszcze połowę produktu i zapewne wrócę do niego po lecie jak promienie słoneczne będą nieco słabsze. Emulsja jest doskonałą alternatywą dla zabiegów z kwasami i z powodzeniem można ją stosować w domowych warunkach. Myślę, że Panie z dojrzałą cerą będą równie zadowolone z efektów, bo można dzięki niej osiągnąć delikatnie spłycenie zmarszczek i zobaczyć jak nasza skóra dobrze się regeneruje. 


PODSUMOWUJĄC:

Jestem bardzo zadowolona z działania obu kosmetyków i mogę je Wam polecić. Są to kosmetyki dla każdego rodzaju cery i w każdym wieku. Polecam z czystym sumieniem - są to kosmetyki na piątkę z plusem! :)


A Wy mieliście może styczność z kosmetykami tej firmy? 



*Zestaw do testów otrzymałam od firmy Diagnosis za co bardzo dziękuję. 
Fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją recenzję - jest ona subiektywna i rzetelna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger