×

Relacja ze spotkania My Blog My Passion 2 w Mogilnie

Miesiąc temu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu Blogerek w Mogilnie. Spotkanie zorganizowała Marta, która prowadzi bloga Zakręcony Świat Marty. Jak wyglądało spotkanie, co się na nim działo - zapraszam do przeczytania mojej relacji :)




To już drugie spotkanie My Blog My Passion - ale ja uczestniczyłam w nim po raz pierwszy :) A to wszystko dzięki Marcie, z którą poznałam się osobiście na Meet Beauty. Spotkanie odbyło się w Hotelu Heaven w Chabsku niedaleko Mogilna.Marta zadbała o każdy szczegół - było przepyszne jedzenie oraz wiele fajnych upominków od sponsorów. 


Oprócz mnie w spotkaniu wzięły udział cudowne osóbki, które prowadzą blogi:

Daria Dzika wózkowa, Magda Meg i chłopaki, Natalia Raczkując w świat, Grażyna Pyzuszkowo, Maria Marcelka fashion, Angelika Blondwłosa chemiczka, Anna Cherry Belle Makeup & Beauty, Marta Zosinkowy Blog, Iza Po drugiej stronie brzucha, Sylwia Świat w oczach mamy, Mirka Farmażony, Roksana Dzwoneczkowa, AngelikaCalineczkowy blog, Iza Nianio born to be wild, Monika Zawód kobieta, Alicja Mamala, MonikaKonfabula, Klaudia Mama też kobieta, Kasia Hand made Kasi, ja i organizatorka całego zamieszania – Marta Zakręcony Świat Marty.



Tak jak wspomniałam Marta dosłownie zadbała o każdy szczegół - każda z uczestniczek otrzymała identyfikator ze swoim imieniem oraz nazwą bloga. Były nawet przygotowane specjalnie na tą okazję Pierniczki! :) 


Podczas spotkania miałyśmy okazję poznać się bliżej, poplotkować i wymienić swoje doświadczenia związane z prowadzeniem bloga. Atmosfera była na prawdę świetna i uśmiechy nie schodziły nam z twarzy. 


Marta postarała się o wielu różnorodnych sponsorów i każda z dziewczyn otrzymała masę fajnych upominków. Z wieloma produktami nie miałam nigdy styczności, więc na pewno będę miała okazję je przetestować i niebawem napisać coś więcej na blogu. Oj pole do popisu jest i to nie małe - możecie sami zobaczyć na zdjęciach ile cudowności wpadło w moje ręce. 



Podczas spotkania miałyśmy również okazję posłuchać Kasi, która zajmuje się tworzeniem biżuterii (Handmae Kasi), która opowiedziała o naturalnych kamieniach, ich zastosowaniu w produkcji biżuterii oraz leczniczych właściwościach. Czas umiliła nam także Roksana, która bardzo ciekawie przedstawiła markę Cera Plus, o której na pewno niedługo napiszę Wam coś więcej :)


Na spotkaniu miałam okazję po raz kolejny zobaczyć się z Angeliką z bloga Blondwłosa Chemiczka, którą również tak jak Martę poznałam na Meet Beauty. Z Angeliką spędziłam bardzo miło czas podczas tego dnia i niedługo znowu spotykamy się po raz kolejny na warsztatach Indigo w Łodzi, z których oczywiście zamieszczę relację :) 


Oprócz tego, że poznałam osobiście blogerki, z którymi mam styczność zazwyczaj wirtualnie, to nasze spotkanie miało również szczytny cel: zebrałyśmy pieniążki na leczenie dla Roksanki, która choruje na mukopolisacharydozę i wymaga kosztownego leczenia. Cudownie, że mogłyśmy sprawić jej przyjemność, tym bardziej, że była to niespodzianka i rodzice Roksany nawet nie spodziewali się, że otrzymają od nas taką pomoc :) Kochani pomaganie jest fajnie i warto organizować takie inicjatywy częściej!


Jeszcze raz bardzo dziękuję Marcie za zorganizowanie takiego cudownego spotkania. Włożyła w organizację wiele energii i wiem, że kosztowało ją to sporo nerwów, nieprzespanych nocy - ale Martuś było warto! Tyle różnych osobowości ze świata blogerek mogło się spotkać i wymienić doświadczenia w miłej atmosferze, a co najważniejsze przyświecał temu szczytny cel - pomoc dla Roksanki. Oby więcej takich udanych inicjatyw, które będą przywoływać miłe wspomnienia :) 


*Zdjęcia autorstwa mojego oraz Natalii i Jagody

MY BLOG MY PASSION W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:




Sponsorzy spotkania: oladi.pl HandMade Kasi Moje rękodzieło Skarpeciarnia Eva Decou Diagnosis Iza Skarbek dla dzieci Własnymi Rękami Sangotrade Sweet Home Decor Revitalash Polska Puzzlove Nasz skrawek ziemi Dermo Future Precission Rodzinkovo Pluszaki Zwierzaki Wydawnictwo OVO Cookoff by Bookoff – księgarnia kulinarna minky & cotton Felicea Wydawnictwa Videograf SA Dreams Wydawnictwo Wydawnictwo REA SJ Wydawnictwo Widnokrąg Wydawnictwo Wilga Egmont  Wydawnictwo Czarna Owca Publicat S.A. Grupa Wydawnicza  Słodki Dom Kinga Machaj  Julimex  Balneokosmetyki  Biomania.pl Home Sweet Home by Sonia  Oceanic  Pachnąca Szafa  Kosmetyki CD Sylveco Silver Care Manufaktura Porcelany Tłocznia Maurer Chocokiss Szyfoniera Ecofanaberia.pl BEYER – żuj zdrowo Ekoflorka – słodycze BIO Piramidki Popcrop Stema Polska Naturalne Paluszki z Pieca Butik Czakku Moje nowe buty Kuferek Pereł Pszczela Dolinka Bielenda Cztery Pory Roku A – Derma   Ducray Scandia Cosmetics Barwa Decoderm Bispol Candles Eco Blik Ogrody Sabinu Artystyczny Zakątek kalina-sklep.pl Nailmaker Lavera BIO-KRAINA.pl Mydełkowe Love Farma żony Drogerie Polskie Play & Wear Plus dla skóry 

Co myślicie o takich inicjatywach? Uczestniczyłyście kiedykolwiek w takich spotkaniach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger