×

Zabiegi ujędrniające na ciało. Moje wrażenia po serii zabiegów Icoone w Laser Delux.

 My kobiety choć byśmy dbały o swoje ciała nieustannie, zawsze zauważymy jakieś niedoskonałości. I na nasze szczęście powstały zabiegi, które pomagają nam w walce z naszymi małymi i większymi kompleksami. I nie ma co ukrywać, moje ciało juz nie jest takie jak kiedyś i nadszedł czas na ratunek. Postanowiłam poddać się serii zabiegów Icoone w Laser Delux Śródmieście w Warszawie. Jakie są efekty i moje odczucia po całej serii zabiegowej?


Czym jest Icoone i jak działa?

Może na początek przybliżę Wam o co chodzi z tym całym Icoone. Co to robi i jak to działa? Otóż Icoone to forma masażu podciśnieniowego. W trakcie zabiegu wykorzystywana jest specjalna technologia Roboderm, dzięki której stymulowany jest każdy milimetr skóry w celu nadania jej atrakcyjnego wyglądu.

 

 

Do zabiegu wykorzystuje się urządzenie, które posiada głowicie masujące sterowane za pomocą ruchów osoby wykonującej zabieg oraz specjalnie przygotowanych programów. Podczas zabiegu stymulowane jest całe ciało oraz można skupić się na kilku problematycznych partiach.

 


Zabieg Icoone polega na generowaniu multi i mikropęcherzyków, które oddziałują na skórę i wspierają zmniejszenia niedoskonałości. Osoba wykonująca zabieg dzięki odpowiednim ruchom wspiera masaż z podciśnieniem, a maszyna drenuje i poprawia cyrkulację krwi w skórze, aktywuje układ limfatyczny , pobudza wymianę międzykomórkową oraz i przyśpiesza metabolizm. Do wykonania zabiegu potrzebny jest specjalny kostium.

 


Jakie są wskazania do zabiegów Icoone?

·  zlikwidowanie cellulitu – skórki pomarańczowej

·  usunięcie nagromadzonych złogów tłuszczu

·  zmniejszenie obwodów

·  pozbycie się obrzęków pod skórą

·  przyspieszenie metabolizmu tkanki tłuszczowej

·  aktywacja produkcji włókien kolagenowych i elastynowych

·  uelastycznienie i ujędrnienie skóry, zmniejszenie jej wiotkości

Kiedy widoczne są efekty i jak długo się utrzymują?

Efekty często można zauważyć już po pierwszej wizycie, natomiast najlepsze będą po całej serii zabiegowej.

Jak często należy wykonywać zabiegi Icoone?

Zabiegi Icoone najlepiej wykonać w serii około 10 z odstępami maksymalnie 2-3 dniowymi. Systematyczności pozwala na uzyskanie najlepszych efektów. A po zakończeniu serii warto przeprowadzić raz na jakiś czas zabieg przypominający dla utrzymania efektów.

 

Jakie są moje odczucia po serii zabiegów?

Wykonałam serię 10 zabiegów w Laser Delux w Warszawie przy ulicy Widok i musze powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Moje wizyty przypadały na czas świeżo po pandemii i jeśli chodzi o czystość i zachowanie wszelkich norm higieny i bezpieczeństwa wszystko było na najwyższym poziomie. Personel jest niezwykle pomocny i bardzo sympatyczny. Co zauważyłam u siebie po serii zabiegowej? Przede wszystkim moja skóra stała się jędrniejsza, ubyło kilka cm w obwodzie przy boczkach i cellulit na udach, który przeszkadzał mi najbardziej jest praktycznie niewidoczny. Sukces! :) Same zabiegi były bardzo przyjemne, wręcz relaksujące i z miłą chęcią wracałam na kolejne wizyty. A jak zaczęłam dostrzegać efekty - to tym bardziej! Ale nie ma nic za darmo i moje ciało nie poprawiło swojego wyglądu tylko i wyłącznie dzięki zabiegom. Postawiłam tez w tym czasie na odpowiednią dietę, picie wody - minimum 2 litry dziennie i oczywiście trochę więcej ruchu. To połączenie przyniosło bardzo fajne efekty.

 


Czy polecam Icoone w Laser Delux?

Tak, zdecydowanie. Jakiś czas temu korzystałam z endermologii, co jest bardzo podobną metodą polegającą na masażu próżniowym. Endermologia skupiona była na jednak tylko na partiach, a w przypadku Icoona drenuje się najpierw całe ciało, następnie przechodzi się do wybranych problematycznych partii. Taki zabieg jest zdecydowanie bardziej efektywny. Jeśli szukacie zabiegu, który pomoże Wam w walce z cellulitem, zatrzymywaniem wody czy chcecie wysmuklić ciało, to seria Icoona będzie idealnym rozwiązaniem.

 


Jeśli macie jakieś pytania dotyczące samego zabiegu i odczuć, piszcie śmiało w komentarzach lub mailowo - zawsze chętnie odpowiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger