×

Split-ender PRO 2 - powiedz STOP rozdwojonym końcówkom! Fryska - Kosmetyczna Mapa Warszawy

Jakiś czas temu zaangażowałam się w Projekt Kosmetyczna Mapa Warszawy i wyszukuję dla Was ciekawe miejsca godne polecenia, które oferują wyróżniające się usługi. Tym razem dzięki moim poszukiwaniom trafiłam na strzyżenie włosów maszynką Split-Ender PRO 2  w Salonie Fryska. Chcecie dowiedzieć się cóż to takiego? A jeśli wiecie, to i tak zachęcam do przeczytania mojej relacji z zabiegu.

Split-ender PRO 2 – co to za maszyna?


Zabieg ten możecie znaleźć pod nazwą skracanie włosów bez obcinania końcówek lub polerowanie włosów. Powiem szczerze, że staram się śledzić trendy w kosmetyce i fryzjerstwie, ale o Split-enderze wieść mi gdzieś umknęła. Jakiś czas temu byłam na oczyszczaniu skóry głowy u przesympatycznej Moniki w Salonie Fryska i tam właśnie po raz pierwszy usłyszałam o takiej metodzie obcinania włosów. Oczywiście zainteresowała mnie od razu i postanowiłam to sprawdzić. Zanim zdecydowałam się na zabieg oczywiście przewertowałam Internet w poszukiwaniu informacji o split-enderze i ku mojemu zdziwieniu znalazłam ich dość sporo. To co zostało mi w pamięci, to istotna kwestia, a mianowicie koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to z jakiej maszynki korzysta Salon oferujący usługę. Wiele dziewczyn zamawiało takie urządzenia z AliExpres za połowę a nawet jedną trzecią ceny oryginału, ale niestety nie dają one takiego samego efektu jak oryginalne urządzenie Split-ender PRO 2, które posiada Salon Fryska. Podróbki mają słabe ostrza, często są też wykonana ze słabszych jakościowo materiałów, przez co efekt nie jest taki jak powinno to wyglądać w rzeczywistości.


Polerowanie włosów w Salonie Fryska


Przed zabiegiem w Salonie Fryska moje włosy zostały dokładnie umyte i nałożona została odżywka dobrana do moich aktualnych potrzeb. Po wysuszeniu pasm ruszyłyśmy do działania. Tym razem moimi włosami zajęła się Natalia, która od razu wzbudziła moja zaufanie – widać, że fryzjerstwo to jej pasja i bez obaw oddałam się w jej ręce. Sama usługa wymaga naprawdę dużo zaangażowania oraz precyzji, bo każde pasmo musi być starannie „przejechane” przez maszynkę. Nie można tego zrobić ot tak na szybko, bo nie będzie na pewno pożądanych efektów. Moje włosy są dość długie, więc spędziłyśmy nad nimi ponad pół godziny, a może nawet dłużej. Dzięki bardzo miłej atmosferze w salonie, nawet nie zorientowałam się jak szybko minął mi ten czas, bo w trakcie popijałam przepyszną, włoską kawę i prowadziłam z Natalią ciekawą konwersację na temat naszych pasji.




U kogo sprawdzi się strzyżenie Split-enderem?

* Jeśli masz mocno wycieniowane włosy, a krótsze niszczą się na końcach
* Masz nawilżone i gładkie włosy, ale zdarzają się łamiące i rozdwajające końcówki
* Masz generalnie zdrowe i zadbane włosy, ale część z nich podczas otarć o ubrania, albo np. o poduszkę łamią się i rozdwajają
* Chcesz zapuścić włosy, ale zmagasz się z łamliwymi końcówkami


Czy jestem zadowolona z efektów po zabiegu ze Split-ender PRO 2?

Efekty są rewelacyjne, po całym zabiegu na moich włosach nie było praktycznie żadnych połamanych i rozdwojonych końcówek, a straciły na długości zaledwie kilka milimetrów. Oprócz tego włosy stały się gładkie, bo maszyna dosłownie je wypolerowała. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z takiego obrotu sprawy. Polecam szczególnie tym osobom, które mają zniszczone końce, a nie chcę skracać dużo włosów, czego nie da się uniknąć przy standardowym strzyżeniu, bo wtedy bankowo ucieka kilka centymetrów, a nie milimetrów! Cena w Salonie Fryska za taki zabieg zaczyna się od 100 zł i zależy od długości włosów. Moim zdaniem warto, jeśli chcecie zadbać o swoje włosy nie tracąc ich długości.



Chciałam Wam pokazać jeszcze krótki filmik z wizyty w Salonie Fryska oraz jak wygląda taki zabieg z użyciem Split-ender PRO 2.



I mam dla Was super informację - na hasło KOSMETYCZNA MAPA WARSZAWY otrzymacie  rabat -15% na usługę skracania końcówek i polerowania włosów przy użyciu Split-ender PRO 2 w terminie 14-28 lutego

Skorzystalibyście z takiego zabiegu? A może w inny sposób dbacie o swoje włosy i rozdwojone końcówki? Dajcie koniecznie znać w komentarzach jak to jest u Was :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger