×

V edycja Meet Beauty Conference - a Ty wysłałaś swoje zgłoszenie? Dzisiaj jest ostatni dzwonek! Moje podsumowanie poprzednich edycji

Bloga o tematyce urodowej prowadzę od marca 2014 roku.... no to będzie już niezły kawał czasu. :) Za chwilę stuknie okrągłe 5 lat. Blog powstał z pasji do pisania, kosmetyków i fotografowania. Udało mi się połączyć wszystko razem - czyli to, co kocha Ewelina to po prostu REVELKOVE LOVE <3 Dzięki blogowaniu poznałam wiele ciekawych osób, nauczyłam się też wielu rzeczy no i przede wszystkim robię, to co lubię! Pozytywną stroną blogowania i działania w social media są też rożnego rodzaju wydarzenia i Konferencje, a jedną z najważniejszych dla blogerów urodowych jest zdecydowanie MEET BEAUTY! I dzisiaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów o tym niezwykłym evencie. 

Meet Beauty Conference - co to takiego?

Meet Beauty Conference to jedyna w Polsce konferencja dla blogerów i vlogerów, a teraz także influencerów, którzy interesują się URODĄ. Jest to świetna okazja, aby spotkać się w jednym miejscu z największymi i najaktywniejszymi twórcami oraz TOPowymi markami z branży urodowej,  Konferencja to nie tylko czas spotkań, ale również możliwość poszerzenia swojej wiedzy podczas różnorodnych warsztatów oraz wykładów. Mam to szczęście, że wszystko odbywa się w mieście, w którym mieszkam na co dzień czyli w Warszawie. Czego zatem chcieć więcej? :) Chyba tylko tego, że jeden czy dwa dni, to za krótko, żeby móc cieszyć się tymi wszystkimi atrakcjami i poszerzać swoje kontakty.


Pierwsza edycja Meet Beauty - październik 2015


Na pierwszą konferencję zgłaszałam się z niepewnością, bo w końcu bloga prowadziłam od półtora roku i nie wiedziałam, czy jest on na tyle ciekawy i rozpoznawalny, aby znaleźć się w gronie 250 najpopularniejszych twórców z kategorii uroda. Udało się i był to mój sukces. I edycja Meet Beauty odbyła się w październiku 2015 roku w Babce do wynajęcia. Przyznam szczerze, że to były moje początki blogowania i większość dziewczyn znałam głównie z wirtualnego świata. Idąc na konferencję nie wiedziałam tak na prawdę czego mogę się spodziewać, ale postanowiłam mieć otwarty umysł na wszystko. Okazało się, że poznałam świetne osoby z taką samą pasją jak moja i spędziłam bardzo owocnie ten czas na wykładach, warsztatach i rozmowach z przedstawicielami marek kosmetycznych. Pierwsza Konferencja trwała jeden dzień i to było zdecydowanie za krótko! Generalnie oceniam bardzo na plus za ogrom włożonej pracy i  za samą inicjatywę stworzenia takiego wydarzenia. Organizacyjne było trochę niedociągnięć, wspominam dłuuuugie kolejki do stoisk z kosmetykami, ale wiadomo - uczymy się na błędach i wyciągamy wnioski i tak też zrobili Organizatorzy, stanęli na wysokości zadania podczas drugiej edycji :) A to kilka zdjęć z pierwszej konferencji Meet Beauty.



II edycja Meet Beauty - kwiecień 2016

Druga edycja Konferencji odbyła się w kwietniu 2016 na Stadionie Narodowym. I to był strzał w dziesiątkę! Po raz kolejny 250 twórców urodowych spotkało się w jednym miejscu. Tym razem kolejek nie było prawie w ogóle, bo przestrzeń w porównaniu do poprzedniej kilka razy większa. Wszystko w fantastycznej oprawie, świetnie zorganizowane i dopięte na ostatni guzik. Bardzo inspirujące wykłady i interesująca warsztaty, które zmotywowały mnie do dalszego działania. I najlepsza rzecz, jaka spotkała mnie podczas chyba wszystkich Konferencji na jakich byłam do tej pory - zwycięstwo w konkursie z INGIDO, gdzie razem z grupką zaprzyjaźnionych blogerek wybrałyśmy się na kilkudniowe warsztaty paznokciowe do Łodzi. To było coś! Takie przedłużenie Meet Beauty i zacieśnienie więzi. Jeśli chodzi o tą edycję, to chyba wspominam ją zdecydowanie najlepiej. TUTAJ możecie przeczytać moją krótką relację z tej edycji. 










III edycja Meet Beauty - maj 2017

Kolejna edycja obyła się w maju 2017 w połączeniu z Targami Beauty Days w Nadarzynie. To była też pierwsza edycja, kiedy Organizatorzy postanowili uszczęśliwić nas jeszcze bardziej i dać 2 dni świetnej zabawy oraz możliwości zdobywania wiedzy. Było tak wiele paneli tematycznych z warsztatami oraz wykładami do wyboru, że na prawdę nie wiedziałam na co się zdecydować. Musiałam też walczyć o miejsca, bo zniknęły niemal w minutę po uruchomieniu zapisów, co świadczy o atrakcyjności tych propozycji. Na koniec okazało się, że jednak nawet dwa dni to za mało i chciałabym więcej. Jednak po skończonej Konferencji nasunęły mi się pewne przemyślenia, że połączenie jej z Targami Beauty Days, to nie była taka dobra decyzja, bo ja osobiście byłam rozbita. Nie wiedziałam na czym mam się skupić, czy iść na wykłady, przebywać w strefie Meet Beauty czy odwiedzać stoiska wystawców na Targach. Dla kobiety są to na prawdę trudne decyzje. A jeszcze tyle fanek kosmetyków w jednym miejscu! Momentami na prawdę nie wiedziałam co mam robić z nadmiaru bodźców otaczających mnie kosmetycznych możliwości :)



Post udostępniony przez 💗🇷⒠⒱⒠⒧⒦⒪⒱⒠ 💗🇱⒪⒱⒠💗 (@revelkove_love)





IV edycja Meet Beauty - kwiecień 2018

Ostatnia Konferencja również była ku mojemu zadowoleniu dwudniowa. Tym razem odbyła się w Hotelu LORD. Miejsce bardzo stylowe i z przepysznym jedzeniem - serio na samą myśl o tym co wtedy zjadłam już leci mi ślinka! Jeśli chodzi o samą  Konferencję, to już nieco zwiększona liczba twórców do 300, wcześniej nie przekraczało 250. I to było widać na hotelowych korytarzach w trakcie przerw między wykładami oraz warsztatami. Więcej nieznajomych twarzy, ale to też nowe możliwości na ciekawe znajomości. Stoiska wystawców nieco mnie rozczarowały, ponieważ na tak dużą liczbę uczestniczek były zdecydowanie za małe i znowu przypomniały mi się kolejki z pierwszej edycji do tego trochę chaosu z pilnowaniem,a raczej niedopilnowaniem kto ma wejść na jakie warsztaty, bo mimo wcześniejszych zapisów, wiele dziewczyn szła i tak gdzie chciała i pojawiały się pewne problemy. Jednak jakbym miała podsumować w kilku zdaniach, to ogólnie na plus za meteorytykę wykładów no i jeszcze raz muszę to wspomnieć mega szacun za to pyszne jedzenie! :)



Post udostępniony przez 💗🇷⒠⒱⒠⒧⒦⒪⒱⒠ 💗🇱⒪⒱⒠💗 (@revelkove_love)



Czy wiecie, że na Syberii rosną trawy, zioła, owoce, krzewy swobodnie i obficie? 🌿🌾☘️ Otaczający je surowy syberyjski klimat nie jest jednak sprzyjający dla roślin. Pięćdziesięciostopniowe mrozy i silne wiatry pozwalają na przetrwanie i rozwój tylko niektórym gatunkom roślin. Ten klimat sprawia, że rośliny tu rosnące posiadają unikatowe właściwości, które są ich potężnym potencjałem. Marka @naturasibericapolska postanowiła wykorzystać ten potencjał i użyć niektórych syberyjskich roślin do swoich kosmetyków. Możecie zatem znaleźć w nich ✔️algi z Wysp Owczych🐑#LINIAFAROE ✔️roślinność z estonskiej Wyspy Sarema #LINIASAAREMAA ✔️rośliny z północnej Szkocji i moc syberyjskich ziół 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 #LINIALLADALE Na @meetbeautyconference miałam okazję uczestniczyć w warsztatach z Natura Siberica i stworzyć swój własny cukrowy peeling do ciała - polecam każdemu. Chcecie przepis na fajny peeling do wykonania w domu?? __________________ #naturasiberica #oddajsienaturze #oddajsięnaturze #konkursoddajsięnaturze #konkursnaturasiberica #meetbeauty #meetbeautyconference #konferencja #meetbeauty2018 #polishblogger #polskablogerka #wianek #świtezianka #nature #natura #cosmetics #naturalnekosmetyki #liniasaaremaa #kosmetykisyberyjskie
Post udostępniony przez 💗🇷⒠⒱⒠⒧⒦⒪⒱⒠ 💗🇱⒪⒱⒠💗 (@revelkove_love)



V edycja Meet Beauty - kwiecień 2019 - ZAPISY!

Radość przeogromna, bo kolejna edycja będzie również w Hotelu LORD. Jeśli się dostanę, to już nie mogę doczekać się przerwy na obiad hehe :) nie no, nie tylko tego - na dużą dawkę wiedzy oraz nowe znajomości też liczę. Dzisiaj jest ostatni dzień na zgłoszenie się na Konferencję, więc jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił, to do dzieła! Mam nadzieję, że zobaczymy się w kwietniu na wyczekiwanym urodowym wydarzeniu.

ZAPISY NA KONFERENCJĘ



Podsumowując Meet Beauty to Konferencja branżowa z ogromną dawką wiedzy i przeogromnymi możliwościami poznania nowych osób, które robią z pasją rzeczy związane z URODĄ. Powiem szczerze, że nie wyobrażam sobie nie mieć możliwości pojawienia się na tym wydarzeniu, bo z moim blogiem bywało różnie, raz miałam większy raz mniejszy zapał do działania, a każdorazowo po Meet Beauty motywacja wzrasta i chce się robić więcej! Może teraz blog nie jest u mnie numerem jeden, ale na Instagramie działam aktywnie i chciałabym rozwijać dalej swój kanał i robić coś fajnego. Liczę na ciekawe warsztaty z social media. Aaaa i jeszcze jedno w sumie chyba najważniejsze - podczas pierwszej konferencji poznałam Martę z bloga Zakręcony Świat Marty i choć dzielą nas setki kilometrów od tamtej pory jesteśmy w stałym kontakcie i odwiedzamy się przy każdych możliwych okazjach i Meet Beauty jest właśnie jedną z nich. To jest potwierdzenie, że wspólna pasja łączy i konferencja taka jak ta dają ku temu dodatkowe możliwości.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger