×

Home decor – nowoczesne meble i dodatki do domu

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Część z Was zapewne tych zapobiegliwych i doskonale zorganizowanych prezenty ma już kupione, ale ja należę do tych, którzy takie zakupy często robią na ostatnią chwilę po wcześniejszym przeglądaniu miliona sklepów internetowych czy katalogów. O ile produkty kosmetyczne to mój konik i w mgnieniu oka polecić mogę coś polecić o tyle meble czy wnętrzarskie dodatki sprawiają mi nieco więcej problemu. A stanęłam przed nie lada wyzwaniem – wybrać prezent dla przyjaciółki, która właśnie urządza swoje pierwsze mieszkanie. Ile stron przejrzałam, to moje, ale znalazłam wiele ciekawych inspiracji i właśnie dzisiaj chciałam pokazać Wam nowoczesne meble i dodatki, które mnie urzekły.


Fotel do sypialni – może bujany?


Jeśli chodzi o meble, to zazwyczaj stawiam na klasykę, a moja przyjaciółki lubi nowoczesność. I tutaj wyzwanie – jak znaleźć coś,  co spodoba się właśnie jej? Wiedziałam, że szukam dodatku do sypialni, postawiłam więc na fotel. Najlepiej szary lub różowy i takich znalazłam kilka. Absolutnie zakochałam się w fotelach bujanych. Pamiętacie może takie ratanowe bujane fotele, które były w wielu domach? Siadały na nim babcie z kotami na kolanach i robiły swetry na drutach… Miłe skojarzenie, ale ratan niekoniecznie. I znalazłam nowoczesne bujane fotele, które wyglądają designersko i na pewno są wygodne. Siedząc na takim fotelu można się zrelaksować z książką, albo słuchając ulubionej muzyki bujać w obłokach i myśleć nawet o niebieskich migdałach – a co! Sami zobaczcie kilka modeli, które wpadły mi w oko. Oczywiście jest też wiele fajnych foteli, które nie są bujane, ale jednak bujany ma swój czar.  A który fotel podoba się Tobie?

Narzuta na łóżko – wybawca z opresji

Fotel to nie wszystko, bo chciałam pokusić się jeszcze na miły dodatek do sypialni jakim jest narzuta na łóżko. Nie wiem jak Wy, ale ja często mam problem z pościeleniem łóżka z rana, albo kiedy przyjdą goście… Narzuta z designerskim motywem działa cuda. Oprócz praktycznych funkcji nadaje wnętrzu charakteru. Zobaczcie moje propozycje – jedna z nich to właśnie mój wybór, ale póki co nie zdradzę która.
Wybór mebli i dodatków do domu, to nie jest łatwe zadanie. Szczególnie dla mnie, osoby, która jest wiecznie niezdecydowana na co postawić, a najlepiej na wszystko! :) Jednak gdybym miała robić mały remont i od początku urządzać swoje mieszkanie postawiłabym zapewne obecnie na nowoczesne meble.

A jaki styl pasuje do Ciebie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger