×

17-18 listopada EKOCUDA - to już piąta edycja Targów Kosmetyków Naturalnych w Warszawie.

Mam świetną wiadomość dla fanów kosmetyków naturalnych. Już niebawem w Warszawie rusza kolejna edycja Targów Kosmetyków Naturalnych - EKOCUÓW. Po raz piąty w stolicy zagości natura i kosmetyczne nowinki. 17-18 listopada, zapiszcie tą datę w swoim kalendarzu. Macie chęć na odrobinę relaksu w ten weekend?


Kosmetyki naturalne coraz bardziej popularne

Jak wiecie jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji i w mojej kosmetyczce przeważają kosmetyki naturalne. Dzięki takim wydarzeniom jak EKOCUDA można przekonać się jeszcze bardziej do marek, które dbają o to, aby kosmetyki były ekologiczne,  bez szkodliwych substancji i przy okazji dbają o środowisko. 


EKOCUDA w nowej lokalizacji

Do tej pory Targi odbywały się w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, tym razem zagoszczą na pięknej i klimatycznej Pradze w Centrum Praskim Koneser. Będziecie tam mogli spotkać pod jednym dachem ponad 180 polskich oraz zagranicznych marek kosmetyków naturalnych. Będzie to również doskonała okazja do poznania nowości z rynku kosmetycznego, który czerpie inspiracje prosto z natury. Podczas Targów będzie możliwość, aby zakupić naturalne kosmetyki, porozmawiać z fanami naturalnej pielęgnacji oraz wziąć udział w wykładach oraz warsztatach. Organizatorzy zapowiadają również liczne niespodzianki. Jesteście ciekawi? Ja bardzo i na pewno pojawię się w ten weekend na EKOCUDACH. A i zapomniała dodać - wstęp jest całkowicie BEZPŁATNY! Super, prawda?


Co kupić na EKOCUDACH?

Po każdej wizycie na EKOCUDACH mój portfel jest cieńszy, ale ja wychodzę z uśmiechem od ucha do ucha, obładowana torbami. Akurat na naturalne kosmetyki nie szkoda mi pieniędzy, bo wiem, że wybieram najlepszą z możliwych opcji. Jeśli szukacie inspiracji na pewno polecam abyście odwiedzili Anabelle Minerals - marka ta jest w tym roku sponsorem Targów. Ich kosmetyki mineralne do makijażu są po prostu rewelacyjne. Jeśli używacie minerałów, to wiecie o czym mówię, a jeśli jeszcze nie, to koniecznie musicie to nadrobić. 


Z kolei jeśli szukacie kosmetyków do pielęgnacji ciała strzałem w dziesiątkę będzie polska marka Miodowa Mydlarnia. Mają w swojej ofercie naturalne kosmetyki z miodem, woskiem i pyłkiem pszczelim. Ja uwielbiam ich peelingi oraz masła do ciała - a w zasadzie to wszystko :).



EKOCUDA strona z informacjami www.ekocuda.com 
Facebook: https://www.facebook.com/ekocudacom/
Instagram: https://www.instagram.com/ekocuda/


Z kim zatem spotkam się na EKOCUDACH?
Do zobaczenia!






1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger