×

Jestem Sensualna II edycja - fotorelacja

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami fotorelacją z warsztatów Jestem Sensualna. Nie jestem w stanie opisać tego, co działo się podczas warsztatów dlatego pokażę Wam chociaż trochę zdjęć z tych cudownych kilku dni, jakie spędziłam na Mazurach w gronie innych blogerek. Sami zobaczcie!


Warsztaty odbyły się w uroczym hotelu Zalesie Mazury Active SPA. Miejsce, które warto odwiedzić, a szczególnie polecam latem i rodzinom z dziećmi - dla których jest przewidziana masa atrakcji. Warsztaty były tak intensywne, że nie miałam okazji skorzystać ze strefy SPA, dlatego muszę tam wrócić i oddać się chwili relaksu...


Co się działo na warsztatach i o czym były - tego nie sposób opisać i nawet nie będę próbowała, bo był to niezwykły czas. Czas, który każda z uczestniczek na pewno na długo zapamięta. Był to moment kiedy spotkały się kobiety, matki, żony i blogerki, aby móc zadbać w końcu o siebie i uświadomić jak ważne jest, że mamy to szczęście, że JESTEŚMY...


Nie byłoby to możliwe gdyby nie cudowne organizatorki: Ania, która pisze bloga Okiem Mamy oraz spełnia się zawodowo jako fotograf w Magiczne Chwile., Roksan mama z bloga Dzwoneczkowa i wspaniała osoba - siostra Ani - Basia założycielka Fundacji "Tęniąca życiem"


Podczas warsztatów poznałam wspaniałe koleżanki po fachu, blogerki :) Miałyśmy okazję do rozmów i spędzania miło czasu. Te kilka dni na Mazurach pozwoliły nam odciąć się od prozy życia codziennego i pozwolić zajrzeć w głąb siebie. Niektóre odkryły, że muszą coś zmienić, inne utwierdziły się, że robią, to co powinny i dostały dawkę potężnej motywacji, aby działać dalej. Każda z nas przeżyła to na pewno na swój sposób, ale też każda z nas w mniejszym lub większym stopniu odkryła cząstkę siebie przed innymi. Nie było łatwo, ale kto mówił, że będzie? Wyjazd oceniam rewelacyjnie i jeśli tylko ktoś z Was będzie miał taką możliwość, koniecznie rozważcie zgłoszenie na kolejną edycję Jestem Sensualna, która będzie już wiosną. 


















Każda z uczestniczek warsztatów stanęła przed obiektywem Ani i pokazała swoją sensualność. Dzisiaj pokazuję Wam jedno ze zdjęć, które podoba mi się najbardziej i uświadomiło mi, że piękno jest nie tylko zewnętrzne, ale ważne jest też nasze wnętrze - kiedy jesteśmy szczęśliwe, zawsze będziemy piękne! :) Teraz nie pozostaje nic innego, jak dążyć do bycia szczęśliwą. 


A TO WSPANIAŁE UCZESTNICZKI SPOTKANIA




Zdjęcia autorstwa: 


SPONSORZY i PARTNERZY SPOTKANIA


NEO24 & Babyliss Polska Neon N LifeWydawnictwo Moi dziadkowie,  Ziołolek i linomagAquaphor  Wydawnictwo Rebis  i  Wydawnictwo Znak , Alexander, Lirene, Naturativi. Ideau


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger