×

Dzień bez kawy - dniem straconym! Poznaj Tchibo Cafissimo MINI

Lubicie kawę? Ja do tej pory pijałam sporadycznie, jednak odkąd w moim domu zagościł ekspres Tchibo Cafissimo MINI zasmakowałam się w tym aromatycznym napoju i mogę z powodzeniem powiedzieć, że nie ma to jak poranek z pyszną kawusią!



Kiedy otrzymałam wiadomość, że udało mi się zakwalifikować do kampanii  z Rekomenduj.to i będę miała okazję przetestować to cudeńko czyli ekspres Tchibo Cafissimo MINI jeszcze nie wiedziałam, że totalnie zmienię swoje przyzwyczajenia. Tak jak wspomniałam kawę piłam sporadycznie, ale jak tylko rozpakowałam paczuszkę i zobaczyłam przecudny, jagodowy ekspres aż podskoczyłam z radności. Design urządzenia – mega! Strzał w dziesiątkę z jagodowym kolorkiem – uwielbiam róż i jego wszelkie odcienie, zatem jak najbardziej TAK! A jeśli nie przepadacie za różem macie do wyboru jeszcze 5 innych kolorów: biały, czarny, niebieski, turkusowy, żółty. Dla każdego coś dobrego :)


Ekspres z racji swoich niewielkich rozmiarów – w końcu wersja MINI bez problemu zmieści się praktycznie w każdej kuchni. Jego obsługa jest niezwykle intuicyjna, bo wystarczy nalać wodę do zbiorniczka, włożyć kapsułkę i voila można przyrządzić pyszną, aromatyczną kawkę! A jeśli wody zaczyna brakować, to najzwyczajniej zapala się i miga czerwona lampka informująca nas, że nadszedł czas na uzupełnienie zbiorniczka. Jeśli zapala się żółta kropelka to czas na odkamienianie. Do tego można wyregulować jaka ilość kawy ma się znaleźć w naszym kubku czy też filiżance. Jak ktoś lubi espresso, to może przyrządzić sobie mocnego szota, a dla osób lubujących się w większych porcjach można ustawić kawkę na pojemność kubka. Regulowana podstawka pod kubek pozwala umieszczenie zarówno małej filiżanki, kubka oraz szklanki na latte – zmieści się wszystko, za co duży plus, bo nie we wszystkich ekspresach jest taka opcja.



Jeszcze kilka słów na temat kapsułek. Jak usłyszałam ekspres do kawy na kapsułki, to nie do końca byłam przekonana o jakości kawy, bo kapsułki kojarzyły mi się bardziej z płynna kawą niż tym, co faktycznie jest w środku w kapsułkach Tchibo Cafissimo! I tu miłe zaskoczenie, bo w środku znajduje się pyszna, aromatyczna kawa i mamy możliwość wyboru spośród wielu opcji. Moimi faworytami są Cafe Crema oraz BlackWhite, ale nie pogardzę również espresso kiedy potrzebuję mocniejszego, energetycznego kopa.


Nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała w 100% tego, co jest w kapsułkach - czyli fusów po kawie! Przecież to najlepsza opcja na peeling! Wystarczy zmieszać z olejem kokosowym, odrobiną cukru i gotowe! Antycellulitowy peeling jak znalazł :)


Mam jeszcze dla Was niespodziankę – zostały mi 2 kody na zakup ekspresu ze zniżką 50% na  zakup Tchibo Cafissimo MINI na Tchibo.pl ważne do końca grudnia 2017. Jeśli ktoś z Was ma ochotę, podzielę się chętnie, dajcie tylko znać, najlepiej mailowo na revelkove.love@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger