×

Metamorfoza fryzury z Milek Design - Ombre z Olaplexem i ostre cięcie.

Ostatnio motywem przewodnim w moim życiu jest hasło „Czas na zmiany”. Poszłam za ciosem i wprowadzam pozytywne zmiany nie tylko wewnętrzne, ale i zewnętrzne. W jednej z takich zewnętrznych przemian pomógł mi Sebastian z MILEK DESIGN. Sami zobaczcie jak :)


Zapuściłam długie włosy do pasa i tak od kilku lat nic z nimi nie robiłam oprócz małego szaleństwa z rozjaśnieniem końcówek. Długie włosy są ładne – owszem, ale w pielęgnacji piekielnie upierdliwe. Mycie, olejowanie, nakładanie maseczek i następnie suszenie doprowadzało mnie momentami do szału. O ile latem nie jest to dużym problemem, bo włosy schną szybko, to zimą musiałam je suszyć, a wiadomo częste suszenie nie działa za dobrze na kondycję włosów.




                                         Tak wyglądały moje włosy przed metamorfozą :)

Ze zmianami nosiłam się już od kilku miesięcy, ale ciągle nie mogłam się na nic zdecydować. W końcu trafiłam do świetnego fryzjera Sebastiana (po raz pierwszy w moim życiu do mężczyzny!), który pomógł mi w podjęciu decyzji. Postanowiliśmy odświeżyć moją fryzurę i ułatwić codzienną pielęgnację. Po konsultacji zdecydowałam się na ostre cięcie i ombre z olaplexem, ale też delikatne refleksy przy twarzy.


Na moją metamorfozę umówiłam się z Sebastianem w Studio Milek Design na Tamka 29. Trafiłam akurat na pierwsze urodziny salonu, więc było kolorowo i przepysznie dzięki babeczkom z truskawkami <3. Milek Design to świetne miejsce, jeśli szukacie fryzjerów z pasją, którzy potrafią doradzić co zrobić, aby wprowadzić pozytywne zmiany.



Sebastian wykonał kawał dobrej roboty, co możecie zobaczyć również TUTAJ.


Dzięki skróceniu włosów w końcu moja pielęgnacja jest łatwiejsza i mogę pozwolić sobie nawet na loki, które utrzymują się aż do dwóch dni! Wcześniej przy bardzo długich włosach o lokach mogłam tylko pomarzyć, bo nawet po utrwaleniu po kilku godzinach nie było po nich śladu.



Sebastianowi  bardzo dziękuję za super robotę i miło spędzony czas na rozmowie podczas wizyty w Milek Design :) Sebastiana na co dzień możecie spotkać w salonie na Placu Dąbrowskiego. 


I jak podoba się Wam efekt końcowy?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger