×

Fotorelacja z Pierwszego Zimowego spotkania Blogerek w Białymstoku

Pod koniec lutego miałam przyjemnność uczestniczyć w miłym spotkaniu Blogerek w Białymstoku. Spotkanie zorganizowały Michalina oraz Asia. Dzisiaj chciałam pokazać Wam fotorelację - uwaga fotek jest sporo! Zapraszam :)
Spotkanie odbyło się w klimatycznej restauracji Online - przyjemne miejsce z greckimi przysmakami. Podczas spotkania miałam w końcu okazję poznać osobiście dziewczyny z którymi znałam się głównie wirtualnie. Czas upłynął nam na pogaduszkach o blogowaniu, kosmetykach i różnych innych ciekawych tematach. Mam nadzieję, że to nie nasze pierwsze i nie ostatnie tego typu spotkanie! 



Oprócz mnie w spotkaniu wzięły udział inne blogerki:



  • ASIA - nienaltowskablog.pl
  • MICHALINA - brylantina.blogspot.coms
  • NATALIA - natalena-style.blogspot.com
  • KAMILA - mylovelyfuschia.blogspot.com
  • PATRYCJA - gabrysiowetestowaniee.blogspot.com
  • MONIKA - mikibym.blogspot.com
  • KASIA - poprostukasia.pl
  • EMILIA - urodawgblondynki.blogspot.com
  • OLA - zielony-pokoik.blogspot.com
  • NATALIA - elfnaczi.pl
  • MARTA - marciik.pl









  • Naszemu spotkaniu przyświecał też szczytny cel - a mianowicie pomoc psiakom ze schroniska w Białynmstoku. Wynik całkiem niezły, bo udało nam się zebrać nie bagatela ponad 100 kg karmy :) Jest moc! Pomaganie jest fajnie. 


    Jak to bywa na spotkaniac blogerek kosmetycznych - nie mogło zabraknąć kosmetyków! :) Przywiozłam ze sobą kilka paczuszek i na pewno napiszę Wam niebawem coś więcej. Jeśli chcielibyście przeczytać o jakimś kosmetyku szczególnie, dajcie znać - to postaram się dobrać do niego w pierwszej kolejności. 
















    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger