×

Wspieram WOŚP i jestem z tego dumna!

Wielka Orkiersta Świątecznej pomocy gra już 25 raz, czyli praktycznie odkąd tylko pamiętam. Oczywiście jak co roku również wspieram WOŚP. Tym razem z Kontigo. Jak? 14-15 stycznia Kontigo przekazuje cały dochód z makijaży, które wykonuje w swoich Sklepach właśnie na ten cel. Super inicjatywa i jeszcze na pewno można się przyłączyć we wszystkich punktach, które są dzisiaj otwarte w Galeriach Handlowych.

Tak jak zawsze, znajdą się zwolennicy i przeciwnicy - ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Dlaczego? A dlatego, że działania WOŚP widoczne są na każdym kroku - niestety w moim życiu szpitale nie były mi obce i praktycznie za każdym razem podczas takich pobytów widziałam masę sprzętu zakupionego właśnie przez Wielką Orkiestrę. WOŚP wspiera tam, gdzie państwo zawodzi, te działania na prawdę widać i mają wymierne korzyści. Jeśli chcesz - pomagaj, Nie chcesz - nie pomagaj, ale nie hejtuj!


A tak wyglądał mój piękny Makijaż wykonany przez Panią Gosią w Sklepie na Chmielniej. Jeszcze raz dziękuję i cieszę się, że mogłam wesprzeć WOŚP razem z Kontigo :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger