×

DIY upiększająca maseczka z Mango

Lubicie domowe maseczki? Ja jestem ich absolutną fanką. Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami przepisem na upiększająca maseczkę z mango. Maseczka jest banalna w przygotowaniu, a efekty, które dzięki niej możecie uzyskać mogą zaskoczyć nie jedną osobę. Sami zobaczcie! :)
Mango jest pysznym, egzotycznym owocem, bogatym w witaminy i składniki odżywcze. Zawiera flawonoidy i witaminę C, które wzmacniają kruche naczynia krwionośne. Ekstrakt z mango działa nawilżająco, zapobiega starzeniu się skóry, poprawia jej jędrność i elastyczność. Warto go stosować do pielęgnacji cery.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Aby wykonać maseczkę potrzebujemy owoc mango oraz jogurt naturalny. Mango obieramy i usuwamy pestkę, kroimy i wrzucamy do blendera. Dodajemy łyżeczkę gęstego jogurtu naturalnego. Jeśli chcemy wykonać maseczkę tylko na twarz wystarczy łyżka papki z mango i łyżka jogurtu - maseczkę można nałożyć na szyję i dekolt, wtedy przygotowujemy jej nieco więcej. Mango jest na tyle miękkim owocem, że bez problemu można rozgnieść widelcem i osoby, które nie mają w domu blendera również mogą cieszyć się taką maseczką. 

JAK DZIAŁA MASECZKA Z MANGO I JOGURTU NATURALNEGO?

Taką maseczkę nakładamy na twarz, szyję i dekolt na około 15-20 minut. Po zmyciu nasza skóra stanie się gładka, uzyska świeży wygląd i ładny koloryt. Kiedy zrobiłam maseczkę po raz pierwszy, to nie mogłam po jej zmyciu nadziwić się jaka mam cudownie gładką cerę - coś wspaniałego. Maseczka z mango pomaga nawilżyć skórę i łagodzi podrażnienia. Regularne stosowanie maseczki spowoduje, że możemy spłycić nieco zmarszczki i odmłodzić nieco cerę. Skóra stanie się jędrna, poprawi się elastyczność. Ponad to mango pomaga w walce z popękanymi naczynkami, które stają się mniej widoczne. 

Maseczka z mango posiada wiele zalet. Jest naturalna, nie zaszkodzi naszej cerze. Pozwoli nam zaoszczędzić pieniądze, bo można przygotować ją samemu w domu. Przy okazji przygotowywania takiej maseczki możemy również dostarczyć cennych witamin swojemu organizmowi od środka - zrobić mango smoothie. Jedno mango spokojnie wystarczy na przygotowanie maseczki oraz pysznego owocowego koktajlu. Można zatem zafundować sobie chwilę relaksu i kiedy nasza skóra czerpie to co najlepsze z tego owocu my możemy delektować się jego smakiem. Brzmi kusząco, prawda? 

Podsumowując ta maseczka, to idealnu sposób na pielęgnację suchej skóry. Można powiedzieć, że maseczka z mango to przepis na młody wygląd i cerę bez niedoskonałości!
Zapraszam na mojego Instagrama, gdzie możecie zobaczyć jak wygląda moja maseczka po nałożeniu na twarz :)  Bądźcie na bieżąco i obserwujcie moje Profile, gdzie staram się być aktywa i przekazywać Wam ciekawe informacje. 

  

Zaspraszam do obserwowania mojego profilu na Instagramie @Revelkove_love
oraz na Fanpaga na Facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger