×

Biolove - energetyzująca sól do kąpieli Wanilia i Pomarańcza z Kontigo

Pomarańcze i mandarynki - mi ten zapach przypomina często o świętach, a szczególnie w połączeniu z wanilią. Czy Wy też tak macie? Jeśli lubicie takie zapachy, to mam coś dla Was - energetyzującą sól do kąpieli BIOLOVE od Kontigo ORANGE&VANILLA. 

POMARAŃCZA Z WANILIĄ




Naturalna sól z Morza Martwego wzbogacona o olej macadamia dla jędrnej i elastycznej skóry bez cellulitu. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów. 

Skład: Maris Salt, Parfum, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Orange Oil, CI 75470, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool


 

Oprócz pomarańczy w ofercie Kontigo są jeszcze 3 inne wersje zapachowe - MALINA, ZIELONA HERBATA i NIEZAPOMINAJKA. 

Cena za taki słoiczek to ok 13 zł


Uwielbiam wszelkie dodatki do kąpieli, a ta sól ostatnio jest jedną z moich ulubionych. Po pierwsze zapach jest niesamowity. Kiedy tylko otworzyłam pudełeczko, pomyślałam, że do tej pory nie spotkałam jeszcze tak super intensywnego zapachu, ale jakże naturalnego. Przekłada się to na zapach, który unosi się w trakcie kąpieli w łazience - oczywiście pachnie wspaniale i energetyzuje zapach cytrusów. Jak zapewne wiecie olejek cytrusowy ma świetne działanie dla naszej skóry i pomaga walczyć z pomarańczową skórką, więc taka kąpiel w owej soli, to dodatkowy plus dla naszej skóry. Sól pochodzi z morza martwego, a więc jest to skarbnica najlepszych składników i minerałów, wzbogacona jeszcze o olej makadamia - to już w ogóle mega połączenie - dla mnie wręcz idealne :)



Zapewne zdążyliście się już zorientować, że BIOLOVE uwielbiam, więc oczywiście z serii pomarańczowej posiadam nie tylko sól, ale cały zestaw: peeling oraz mus do ciała i jeszcze świecę do masażu. Te kosmetyki są wspaniałe :)


Dostępne w internetowym sklepie Kontigo TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger