×

Moov - matowe pomadki z Kontigo Lips Matter

Lubicie pomadki? Która kobieta nie lubi :) Nigdy za wiele w kosmetyczce - ja też wyznaję taką zasadę, jeśli chodzi o pomadki i błyszczyki. Im więcej kolorów tym lepiej, bo nie wiadomo kiedy najdzie mnie ochota na małe szaleństwo, albo odrobinę elegancji. Dzisiaj chciałam Wam pokazać matowe pomadki z Kontigo. Sami zobaczcie...

MOOV LIPS MATTer


Kontigo co rusz to zaskakuje wypuszczając nowe produkty. Tym razem poszerzyła się oferta marki MOOV o matowe pomadki LIPS MATTer! 


Są to pomadki o matowej konsystencji, które spowodują, że Twoje usta będą miały gładkie wykończenie o trwałym efekcie zmatowienia! Do wyboru aż 9 kolorów. W moje ręce wpadły trzy: 
  • Attitude
  • Rebelion
  • Generosity
Pomadki są w cenie 16,99 zł


Choć w opakowaniu wydają się na bardzo ciemne, to po nałożeniu na usta już takie nie są - no chyba że nałożymy kilka warstw, ale tego nie lubię za bardzo. W sumie, to nawet lepiej, bo podobają mi się w tych nieco jaśniejszym wydaniu. Pomadki są trwałe i równomiernie schodzą z ust. I co najważniejsze nie wysuszają!


Na początku mogą wydawać się nieco "tępe" przy nakładaniu, ale wystarczy kilka użyć i od razu dają się ładnie rozprowadzić na ustach. Dzięki temu, że są w kredce nakłada się je zdecydowanie bardziej precyzyjnie niż te zwykłe. Ja osobiście jestem nimi zachwycona i na pewno nie raz zagoszczą na moich ustach.

A Wam jak się podoba taka propozycja od Kontigo? Macie ochotę je wypróbować?




Przy okazji - zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie na INSTAGRAMIE - do zdobycia 2 zaproszenia na bezpłatny makijaż wraz z 10% zniżką na zakupy w Kontigo lub świeca do masażu!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger