×

Wyzwanie Trusted Cosmetics | #2 Moje kosmetyki do pięlęgnacji twarzy

Dzisiaj przyszedł czas na publikacje postu o moich kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Jak to blogerka, lubię testować nowości i muszę przyznać, że przewija się u mnie wiele kosmetyków i tak na prawdę ta pielęgnacja ciała czy twarzy zmienia się co jakiś czas. Pokazuję zatem moje kosmetyki, które aktualnie są na tapecie. Zapraszam. 



Oto wesoła, kosmetyczna gromadka kosmetyków, które pomagają w pielęgnacji mojej cery obecnie.


OCZYSZCZANIE I DEMAKIJAŻ

Aby przygotować cerę do nałożenia odpowiedniego kosmetyku czy makeupu należy dobrze ją oczyścić. Tak samo ważny jest wieczorny demakijaż. I tutaj sprawdzają się u mnie następujące kosmetyki:

WODA TERMALNA VICHY

Woda termalna jest u mnie niezastąpiona. Stosuje ją na zmianę z tonikiem, a latem przynosi świetne ukojenie dla cery. Woda termalna ma zbawienny wpływ na skórę problematyczną, zatem u mnie sprawdza się wyśmienicie. Jest bogactwem wielu drogocennych pierwiastków potrzebnym naszej skórze jak np: wapń, selen, magnez, potas, żelazo. 


ZIOŁOWE MLECZKO FITOMED 
(pisałam o nim TUTAJ)

Mleczka przydają się w demakijażu. Ja osobiście mleczek używam najczęściej wieczorem, rano lubię przecierać twarz micelami. Ziołowe mleczko Fitomedu ma super skład i ładnie oczyszcza buzię. Polecam :)

TONIK ZIAJA LIŚCIE MANUKA

W każdej kosmetyczce powinien znaleźć się też jakiś tonik. Kiedy stosujemy kosmetyki oczyszczające, które maja inne ph niż nasza skóra, warto jest je przywrócić i w tym pomaga właśnie tonik. Akurat z serii z manuką z Ziaji odpowiada mi jedynie tonik, a lubię go bardzo za poręczną buteleczkę w sprayu. Jest niedrogi, wydajny i u mnie rzeczywiście działa bardzo dobrze na skórę. 

DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU LIRENE

Jest to płyn razem z odżywką do rzęs i muszę powiedzieć, że odkąd zaczęłam go stosować zaczynam zauważać, że moje rzęsy są jakby gęstsze i nieco dłuższe. Warto pamiętać, że przy jego stosowaniu zanim zaczniemy robić demakijaż oka warto wstrząsając buteleczkę i nałożyć go na wilgotny wacik. Jeśli zrobimy to suchym wacikiem zostanie na nim tylko oleista warstwa. 

KREMY I MASECZKI

Jeśli odpowiednio oczyścimy twarz, dobrze jest zastosować pielęgnację przy użyciu kremów, peelingów, serum czy maseczek. Oto moi aktualni ulubieńcy:

BORÓWKOWY PEELING DO TWARZY BIOLOVE

Uwielbiam kosmetyki BIOLOVE, a ich nowość peeling do twarzy o zapachu borówki absolutnie skradł moje serce. Można wykonać nim delikatny zabieg mikrodermabrazji w warunkach domowych. Peeling na bazie naturalnych olejków ma świetny skład. Używanie go to czysta przyjemność, chwila relaksu.

KREM DO TWARZY LA ROCHE POSSAY NUTRIC INTENSE 
RICHE KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY

Kremem na dzień, którego używam jest obecnie krem odżywczo regenerujący La Roche-Posay. W kremie zastosowano MP-Lipidy, które odbudowują barierę ochronną skóry, biorą udział w syntezie lipidów i poprawiają nawilżenie skóry. One w połączeniu z silnie nawilżającą gliceryną, masłem karte i wodą termalną z La Roche-Posay likwidują suchość skóry, wszelkie podrażnienia i ściągnięcie. Krem idealnie nadaje się jako baza pod makijaż. 

KREM NA NOC OEPAROL SILNIE REGENERUJĄCY Z KWASAMI OMEGA 
I CERAMIDAMI  (pisałam o nim TUTAJ)

Na noc stosuję krem z kwasami omega i ceramidami. Pomaga w regeneracji skóry, a moja twarz o poranku jest ładnie nawilżona, wypoczęte i zregenerowana. Krem przyspiesza proces regeneracji skóry i dostarcza jej substancji odżywczych. Kompleks Ω Lipo-Ceramid, będący kompozycją ceramidów i pozyskiwanych z oleju z nasion wiesiołka kwasów omega-6, odbudowuje barierę lipidową skóry i przywraca jej równowagę fizjologiczną. Innowacyjny emolient zastosowany w preparacie porządkuje strukturę lipidów i zwiększa zdolność do zatrzymywania wody w naskórku, zapewniając efekty kojący i ochronny. Dzięki zawartości masła Shea, skóra odzyskuje gładkość i elastyczność. 

KREM NIVEA 
(pisałam o nim TUTAJ)

Niezastąpiony w pielęgnacji bywa również krem Nivea. Ładnie nawilża i bardzo lubię jego zapach :) Krem nie zostawia lepiej warstwy na skórze, bardzo szybko się wchłania i pachnie delikatnie jak większość produktów NIVEA.

DIAGNOSIS HIALURONOWE SERUM 
Pisałam o nim TUTAJ)

Serum często stosuję pod krem na noc. Dzięki niemu moja skóra jest napięta, odżywiona. Super sprawdza się też pod maskę algową. Serum zawiera: Ekstrakt z ryżu: poprawia kondycję skóry Hydromanil: długotrwale nawilża oraz reguluje procesy złuszczania, Komórki macierzyste z winogron: opóźniają procesy starzenia. Wysoko skoncentrowane Serum z Kwasem Hialuronowym doskonale wiąże wodę, głęboko nawilża skórę, pozostawiając ją gładką i napiętą. Zawarte w serum składniki aktywne usuwają oznaki starzenia przywracając skórze jędrność i elastyczność.

KREM POD OCZY RIVAL DE LOOP

To mój absolutny HIT. Krem z Rossmanna w cenie 6,99zł a jakże dobry skład i super działanie. W składzie mamy olej sojowy, olej słonecznikowy, skwalan, wit. E, olej z pestek winogron, wyciąg z aloesu, olej z wiesiołka, pantenol, ekstrakt z dyni, alantoinę, olej z orzecha arachidowego, olej marchewkowy, lecetynę. Zatem sami widzicie, za niewielkie pieniądze można mieć bardzo fajny krem pod oczy. 



Jeśli chodzi o maseczki obecnie moimi ulubieńcami są dwie:

BALNEOKOSMETYKI BIOSIARCZKOWA MASKA

Biosiarczkowa Maska oczyszczająco-wygładzająca do twarzy, szyi i dekoltu jest niesamowita! Balneokosmetyk z leczniczą, najsilniejszą na świecie wodą siarczkową, borowiną, białą glinką i ekstraktem z kory wierzby do cery tłustej i mieszanej ze skłonnością do trądziku. Oczyszczająco-wygładzająca maseczka do twarzy, szyi i dekoltu przeznaczona jest do pielęgnacji cery z problemami. Specjalnie opracowana receptura – woda siarczkowa, biała glinka, borowina, ekstrakt z kory wierzby – dokładnie oczyszcza skórę, usuwając toksyny i zanieczyszczenia, a także odblokowuje i zwęża rozszerzone pory, zapobiegając powstawaniu wykwitów trądzikowych i zaskórników. Dodatkowo doskonale wygładza oraz łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, poprawiając wygląd i koloryt skóry. Maseczkę stosuję raz na jakiś czas przeprowadzając tygodniową kurację.

ALGOWA CYTRUSOWA MASKA DO TWARZY BIELENDA

Maski algowe względu na swe bogate właściwości pielęgnacyjne są bardzo doceniane w kosmetyce. Składniki aktywne w masce cytrusowej to: Niacinamide PC, Olejek pomarańczowy, Alginat (100% ekstrakt z alg brunatnych).Maska przeznaczona do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej.
Działanie:
• oczyszcza skórę z toksyn (detoks)
• normalizuje wydzielanie sebum
• głęboko nawilża, dotlenia, odżywia i tonizuje skórę
• łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
• pobudza mikrocyrkulację
• neutralizuje wolne rodniki
• łagodzi objawy trądziku.

U mnie sprawdza się świetnie, a 20 minutowy czas z maseczką na twarzy to istna chwile relaksu :) Polecam wszystkim maski algowe. Obecnie stosuję taka maskę przynajmniej raz w tygodniu. 



I w chwili obecnej to by było na tyle. A jak wyglądają Wasze kosmetyki do pielęgnacji twarzy? Zostawiajcie swoje linki jeśli równie bierzecie udział w wyzwaniu, chętnie do Was zajrzę :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger