×

Szkolenie dla Blogerów - czy warto?

Prowadzenie bloga, to nie jest taka prosta sprawa, jak wielu osobom się wydaje. Przygotowanie dobrej treści i miłych dla oka fotek wymaga nie tylko kreatywności, ale przede wszystkim czasu. Tak na prawdę każdy może blgować, ale już nie wszyscy osiągną coś dzięki temu, że prowadzą bloga. Dlatego warto dążyć do udoskonalania bloga oraz swojej wiedzy, dzięki czemu będzie można stać się zauważalnym i rzeczywiście czerpać benefity z blogowania. Podkreślam, że nie są to same korzyści materialne, ale można osiągnąć wiele również na innych polach - chociażby spotkać na swojej drodze ciekawe osoby, wymieniać się doświadczeniami i czerpać satysfakcję, że lubi się, to co się robi. A jeszcze jak komuś się to podoba i trafia ze swoimi blogowymi treściami do innych, to już COŚ! Jeśli to czytasz mój czytelniku, to bardzo Ci dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga, bo każda osoba jest dla mnie ważna i cieszę się, ze wszystkich odwiedzających. Oczywiście chciałabym, aby było ich jak najwięcej i dzisiaj chciałam podzielić się ralacją ze szkolenia, na którym dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy dotyczących blogowania. Macie ochotę przeczytać coś więcej? To zapraszam do dalszej części notki :)
 
 
Szkolenie, o którym mowa odbyło się w czerwcu i mogłam w nim uczestniczyć dzięki uprzejmości agencji Performics. Plusem na pewno była dla mnie lokalizacja - Warszawa, czyli miejsce mojego zaieszkania. Nie musiałąm daleko jeździć, jedynie wybrać się na słynny Mordor na Domaniewskiej. Warszawiacy wiedzą o co chodzi, a dla reszty polecam zajrzeć na facebookowy fanpage. Na szczęście Mordor nie taki straszny jak o nim piszą, a sama siedziba Performics jest bardzo fajnym miejscem.
 

O czym bloger powinien wiedzieć, kiedy decyduje się na założenie bloga?

 
Swojego bloga założyłam nie mając absolutnie żadnej wiedzy o tym jak to wszystko działa. Większość rzeczy, które wydarzyły się na blogu było często wprowadzane metodą prób i błędów. Raz z lepszym raz z gorszym skutkiem. Żałuję, że nie trafiłam na takie szkolenie przed startem mojego bloga. Ale co się odwlecze, to nie uciescze i zawsze braki można nadrobić, Myślę, że po częsci się udało. A co faktycznie się działo podczas szkolenia? Oczywiście wszyscy uczestnicy chłoneli wiedzę, to najważniejsze. Dowiedziałam się wiele ciekawych i nowych rzeczy- chociażby  o współpracy blogerów z agencją reklamową, o SEO, prowadzeniu fanpaga czy obsłudze google analitics. Chciałabym większość zdobytej wiedzy wprowadzić w życie na moim blogu i mam nadzieję, że niebawem mi się to uda.
 

A teraz pytanie -czy warto?

 
Tak jak wspomniałam, gdybym trafiła na takie szkolenie na początku blogowania, na pewno pomogłoby mi uniknąć wielu błędów, jakie popełniałam na początku. Moim zdaniem jest to świetne szkolenie dla początkujących bvlogerów, ale tym starym wyjadaczom też może uświadomić pewne fakty, które pomijają na codzień. Tak więc podsumowująć - na pewno warto, tym bardziej, że szkolenie było bezpłatne. 

 
A oto nasze wesoła gromadka blogerek, które wzięły dział w szkoleniu - był jeszcze jeden męźczyzna - rodzynek, ale uciekł chwilę wcześniej i nie załapał się na fotkę.


Organizatorem tego szkolenia był dom mediowy ZenithOptimedia Group, a konkretnie agencja Perfomics.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger