×

Nicole Cosmetics Perfumy nr 143 (Odpowiednik Jimmy Choo)

Zapachy to nieodzowna część naszego życia, Ja, jak każda kobieta uwielbiam otaczać się najróżniejszymi zapachami czy to w postaci świec zapachowych, wosków bądź też czegoś bardziej dla ciała czyli perfum. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić markę perfum, których zakup na pewno nie zrujnuje Waszych portfeli, a Wy będziecie zadowoleni z niezłej jakości i ciekawych zapachów. 



NICOLE COSMETICS 
'Perfumy i wody toaletowa dla Niej i dla Niego'

NICOLE Cosmetics to marka oferująca unikatową linię perfum i wód toaletowych, a także najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci. Szeroka gama męskich i damskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie produkty Nicole przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA.



Kuszące i zmysłowe zapachy otaczają kwiatową wonią jaśminu i róży, drzewa sandałowca, animalną nutą piżma i cybetu. Tworzą jedyny w swoim rodzaju zapach namiętny i tajemniczy. Chętnie używane jesienią i w zimie mają nas rozgrzać i utulić.

Ambra nadaje perfumom ciepły i zmysłowy aromat, zapachy, w których jest wykorzystywana długo się utrzymują i pachną intensywnie. Drzewo sandałowe jest wykorzystywane niemal w każdym zapachu. Ale w tych zmysłowych zostaje użyta większą ilość ekstraktu. Ma słodka, żywiczną lekko piżmową nutę. Kolejny popularny składnik zapachów zmysłowych to kadzidło. W jego skład wchodzą aromatyczne żywice, pozyskiwane z niektórych gatunków kadzidłowca. Także, kardanom – roślina o małych ziarenkach, nadaje perfumom zmysłowe nuty owocowo-korzenne. Aromat mirry ma balsamiczny charakter, przypomina zapach leśnego podszycia. Tuberoza – roślina o wąskich liściach i białych kwiatach, które pachną mocno, ciężko i zmysłowo. Wanilia wprowadza odurzającą nutę ciepła i słodyczy.


W moje ręce wpadł zapach nr 143 podobno ze zmysłowej grupy według klasyfikacji Nicole Cosmetics. I coś konkretniej jeśli chodzi o zapachy, to dominujące są: mandarynka, orchidea, paczula, gruszka, karmel, nuty zieleni. Połączenie tych zapachów, a zwłaszcza karmelu z gruszką bardzo mnie zaintrygowało i dlatego postawiłam akurat na taką opcję. I jak wypadła?


Jeśli chodzi o zapach, który miałam okazję testować na sobie, to na początku nie byłam do niego przekonana. Po pierwszym rozpyleniu perfum wydawały się bardzo mdłe, takie mega słodkie, jednak po chwili kiedy perfumy połączyły się ze skórą pozostała karmelową-gruszkowa woń z delikatną nutą kwiatową. Zdecydowanie na TAK :) Polubiłam się z tym zapachem. Trwałość perfum jest całkiem niezła, ja oczywiście przestaję je czuć już po 1-2h, ale utrzymują się na ciele ok 4-5h. Buteleczka, którą otrzymałam o pojemności 30 ml idealnie nadaje się do torebki, więc teraz się z nimi nie rozstaję i niestety zostało mi już na prawdę niewiele... a szkoda :( Pewnie będę musiała zaopatrzyć się w kolejne, ale chętnie skuszę się na inne kompozycje w celu sprawdzenia, a do tych zawsze mogę wrócić jako do pewniaka. 


Jeśli zastanawiacie się, gdzie zakupić te perfumy, to oczywiście zamówić je możecie w internecie na stronie internetowej sklepu NICOLE COSMETICS (Tutaj) lub też w możecie spotkać specjalne stoiska w galeriach handlowych. Co do ceny, to tak jak wspomniałam na początku na pewno nie musicie obawiać się o to, że Wasz portfel zostanie mocno uszczuplony, bo za 30 ml zapłacicie 24,99 zł. Dodatkowo fajnym rozwiązaniem jest możliwość zakupu różnych pojemności perfum: od 3 ml testera po 1000 ml opakowania - wybór jest na prawdę szeroki. 



Perfumy przetestowałam dzięki Portalowi  TrustedCosmetics.pl 


A czy Wy mieliście może okazje sprawdzić perfumy Nicole na sobie? 





9 komentarzy:

  1. Mam od nich jedne perfumy, ale kolejnych raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa zapachy od Nicole Cosmetics, oba są bardzo trwałe ale tylko jeden przypadł mi do gustu - 149. Natomiast 044 był bardzo mydlany a takich nie lubię.
    Jeśli jesteś zainteresowana kupnem następnych zapachów to moje całe opinie możesz przeczytać na blogu :) Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka buteleczek tych perfum i bardzo polubiłam. Fajne zapachy i niezła trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne zdjęcia! Udało mi się poznać niektóre zapachy tych perfum ale nie pamiętam numerków. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jest naprawdę kusząca : ) A nie wiedziałam, że mozna wybrać sposród różnych pojemności flakonów - myślę, że jest to bardzo fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger