×

Jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais

To już trzecia pachnąca kampania z Le Petit Marseillais i miałam to szczęście, że po raz kolejny biorę w niej udział, Jesteście ciekawi co znalazłam w paczce ambasadorskiej? No to zobaczcie sami!



Po tym jak tylko dostałam informację, że zostałam Ambasadorką od razu byłam ciekawa zawartości paczki, bo poprzednie kampanie, za każdym razem wspominam bardzo miło.A najmilej tą - w której miałam okazję uczestniczyć w warsztatach ambasadorskich na Lawendowym Polu :) W ramach małego przypomnienia zapraszam na krótki filmik z tego cudownego weekendu na Mazurach. Miałam małą tremę przed nagraniem, pewnie nie tylko ja - ale wszystkie z nas, które występują w filmiku, jednak ostateczny kształt jest na prawdę ciekawy :) Ocenić możecie sami. 



To takie miłe wspomnienia, a tymczasem mamy obecną kampanię i kolejne nowości od Le Petit Marseillais. Czym tym razem obdarowała nas firma LPM? W paczce Ambasadorki otrzymały Żel pod prysznic oraz krem do rąk. Były dwie wersje żeli - do mnie trafiła ta z olejkiem orzechowym i mleczkiem pszczelim, inne dziewczyny znalazły w paczce żel z nutą pomarańczy i olejkiem arganowym. Oczywiście był też list do Ambasadorek wraz z przewodnikiem i ulotki do rozdania dla przyjaciółek zachęcające do rejestracji na portalu ambasadorskim (ambasadorkalpm.pl).


 Zabrakło niestety próbek - które zawsze były w poprzednich paczkach, a szkoda, bo to była fajna forma rekomendowania produktu wśród znajomych. 


A oto produkty, które będę miała okazję bliżej poznać dzięki kampanii ambasadorskiej :)


Le Petit Marseillais odżywczy krem do rąk

By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry, Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję - połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: cudowne masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę, oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzięki lekkiej konsystencji krem do rąk Le Petit Marseillais błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Skóra Twoich dłoni jest aksamitnie miękka – głęboko odżywiona i nawilżona.

Le Petit Marseillais Pielęgnujący Olejek pod prysznic Olejek z Orzechów Laskowych i Mleczko Pszczele

Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - Olejku z Orzechów Laskowych i Mleczka Pszczelego, zamkniętych w Pielęgnującym Olejku do mycia Le Petit Marseillais!
Le Petit Marseillais Olejek z Orzechów Lakowych i Mleczko Pszczele nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Formuła naturalnego olejku o delikatnym zapachu pozostawia Twoją skórę intensywnie odżywioną, nawilżoną i jedwabiście miękką.

Jesteście ciekawy tych produktów, a może sami otrzymaliście paczkę ambasadorską? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger