×

PILOMAX - Włos ma głos!

Podczas konferencji Meet Beauty miałam okazję po raz drugi zapoznać się z produktami marki PILOMAX. Już jakiś czas temu pisałam Wam o bardzo fajnym duecie do włosów (TUTAJ). Tym razem jednak po wnikliwym badaniu przez Panią trycholog podczas Meet Beauty otrzymałam od firmy do przetestowanie maskę regenerującą oraz szampon codzienny, Jak wypadł ten duecik? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią :D



Na początek krótka charakterystyka każdego z produktów :) 


DZIAŁANIE: MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH NA CIEMNE KOLORY. Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.
                  SkładnikiKAWAKERATYNAPANTENOLSKRZYP POLNY
                  Kup terazKup ARABICA WAX w eSklepie 

DZIAŁANIE: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość i połysk włosom, podkreśla ciemny kolor. Odżywia włosy i skórę głowy.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.
Kategorie: 

MOJA OPINIA:
Może na początek co nieco o szamponie. Duży plus, że jako szampon do codziennej pielęgnacji nie zawiera parabenów, silikonów oraz SLSów. Szampon rzeczywiście delikatnie myje nasze włosy, nadaje im gładkości i połysku. Dzięki temu, że w składzie znajdziemy kasztanowca podkreśla on delikatnie kolor ciemnych włosów. Nie jest to wielki efekt wow, ale jak ktoś farbuje, to na pewno pomaga w utrzymaniu koloru :)  Szampon sprawdza się u mnie w codziennym użytkowaniu i chętnie po niego sięgam.

Co do odżywki - pani trycholog chyba nieco się pomyliła, bo dała mi maskę do włosów farbowanych - a ja mam w całości naturalne. Jednak postanowiłam nie skreślać tego produktu i wypróbować na mojej naturalnej czuprynie. I nie żałuję, bo bardzo spodobało mi się działanie oraz zapach maski. Mogę śmiało powiedzieć, że maska regeneruje włosy i odżywia je. Stosowałam ją co 3-4 dni i widzę efekty. Moje włosy ładnie się rozczesują, nabrały blasku i po każdym jej użyciu pięknie pachną. Choć maska jest do włosów farbowanych, to z powodzeniem można jej używać również na naturalnych :)

Jak widać kolejny duet od Laboratorium Pilomax sprawdził się u mnie, więc możecie śmiało próbować ich kosmetyków do włosów, a na pewno Was nie zawiodą!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger