×

Zabiegi na wlosy. Prostowanie włosów innowacyjną metodą - NANOPLASTIA. Organiczna alternatywa dla Keratyny.

Bardzo lubię nowinki kosmetyczne i tym razem udało mi się nawet jedną z nich sprawdzić na sobie. O czym dokładnie mowa? O zabiegu NANOPLASTYKI WŁOSÓW czyli NANOPLASTII, który śmiało można nazwać organiczną alternatywą dla keratynowego prostowania włosów. Tak jak wspomniałam miałam okazję wykonać taki zabieg i chciałam podzielić się z Wami relacją z samego zabiegu jak i napisać Wam o nim nieco szerzej.

Czym jest Nanoplastia?

Nanoplastia jest innowacyjnym zabiegiem, który prostuje, wygładza i włosy. Jest to HIT urodowy za granicą. Dotarł w końcu i do Polski, ale powoli zaczyna zyskiwać na popularności i podbijać serca szczególnie właścicielek kręconych oraz trudnych do ujarzmienia włosów. Nanoplastia jest bardzo podobna do kreatynowego prostowania włosów, które jest obecnie jedną z najpopularniejszych technik prostowania włosów w Polsce. Istnieją jednak pewne zasadnicze różnice. Nanoplastia radzi sobie również z grubymi i mocno skręconymi włosami np. afro. Zabieg działa na poziomie cząsteczkowym wnikając w strukturę włosa, zmieniając ją poprzez ingerencję w układ włosa, co prowadzi do wygładzenia i wyprostowania go. Przy okazji jest też nieinwazyjną metodą na rozjaśnienie włosów. Efekty po zabiegu są widoczne natychmiastowo. Otrzymujemy piękne, proste, błyszczące i nie obciążone włosy.



Nanoplastia pomoże:

- wyprostować włosy

- zapobiec ich puszeniu

- zregenerować i odbudować

- sprawić, że włosy będą miękkie i podatne

-  włosy nie będą reagowały na zmiany pogody w tym wilgoć i deszcz

Nanoplastia może rozjaśnić włosy nawet o 3 tony i jest świetną alternatywą dla dekoloryzacji i rozjaśniacza. Dotyczy to włosów wcześniej farbowanych na ciemne kolory, naturalny kolor się nie rozjaśni – głównie nabierze blasku.


Różnica między keratynowym prostowaniem włosów, a nanoplastią

Główną różnicą jest to, że produktu, których używa się do nanoplastiiwolne od formaldehydów, które często są stosowane w preparatach do keratynowego prostowania włosów. W tym przypadku zastosowana jest Karbocysteina oksoacetamidowa, czyli kwas glioksylowy połączony z cysteiną oraz kwasem octowym czyli organiczne związki, które nie są groźne dla zdrowia. Opróćz tego w skłądzie znajduje się kolagen, olej arganowy, masło shea, aminokwasy, keratyna, witaminy oraz proteiny. Dzięki temu zabieg ten jest bezpieczny nawet dla kobiet w ciąży, karmiących mam, a nawet dzieci! Produkt w 100% organiczny, nie testowany na zwierzętach.

Kolejną różnicą między keratyną a nanoplastią jest sam sposób wykonania zabiegu oraz zalecenia po. Naniplastia trwa dłużej nawet do 6h. Bezpośrednio po zabiegu w odróżnieniu od keratyny włosy są od razu myte i nie trzeba czekać 48-72 godzin. Również bezpośrednio po można korzystać z basenu, wybrać się fitness czy bez problemu włosy związać bądź upiąć - co w przypadku keratynowego prostowania włosów jest zabronione. Koloryzację można wykonać już nawet po 5 dniach od poddania włosów nanoplastyce. Brzmi ciekawie, prawda?



Jak wyglądał zabieg u mnie i jakie są efekty

Moje włosy nie są kręcone, więc spektakularnego efektu wyprostowania nie było, jednak dość mocno reagowały na zmiany wilgotności powietrza, pusząc się i były pozbawione blasku. Jeśli chodzi o sam przebieg zabiegu, to minusem zdecydowanie jest jego czas wykonywania, ale jeśli pragniemy prostych i pięknych włosów, czym jest te kilka godzin na fotelu u fryzjera. Etapy wykonania zabiegu wyglądały następująco:

1. Wywiad oraz wypełnienie ankiety

Pierwszym etapem była rozmowa z fryzjerem oraz wypełnienie ankiety na temat stanu moich włosów oraz przebytych zabiegów związanych z włosami w celu oceny czy nanoplastię można wykonać i jak wpłynie na moje włosy. Zastawiałyśmy się mocno, co wydarzy się z moimi czerwonymi końcówkami, gdyż nanoplastia zazwyczaj rozjaśnia farbowane włosy o kilka tonów. I co się wydarzyło? Zobaczcie dalej....


2. Nałożenie preparatu na włosy i zawinięcie w folię 

Następnie fryzjerka nałożyła preparat na moje włosy i zabezpieczyła go folią. Tak też siedziałam godzinę. Wykorzystałam ten czas na miłą rozmowę i popijałam pyszną herbatkę. Zatem ten czas spokojnie możecie wykorzystać. 


3. Wprowadzenie preparatu do struktury włosa

To zdecydowanie najdłuższy etap w tym zabiegu. Włosy muszą zostać potraktowane prostownicą i pod wpływem ciepła preparat zostanie wprowadzony do struktury włosa. Każde pasmo musi zostać odpowiednią ilość razy rozgrzane, więc jeśli ktoś ma długie i gęste włosy należy przygotować się nawet na kilka godzin siedzenia na fotelu. W trakcie wtłaczania preparatu we włosy wydobywa się bardzo dużo pary, na tyle dużo, ze wywołałyśmy nie małe zamieszanie w budynku, w którym znajduje się Salon i miałyśmy wizytę ochrony z powodu uruchomionych czujników przeciwpożarowych. Na zdjęciach nie widać takiej ilości pary, ale musicie mi uwierzyć, było tego na prawdę sporo...

4. Mycie i suszenie 

Ostatnim etapem zabiegu jest mycie oraz suszenie. Mycie przy pomocy dedykowanych preparatów przedłuża efekt, zatem warto też zapatrzyć się w szampon oraz odżywkę dedykowaną do domowej pielęgnacji. Jesli chodzi o suszenie, to wszystko zależy od tego ile macie włosów, jak długie i czy szybko schną. W moim przypadku choć włosy są długie, suszenie nie trwało bardzo długo.


Efekty i wrażenia po zabiegu

Zaraz po wysuszeniu nie mogłam nadziwić się jak pięknie wyglądają moje włosy. Blask, którego im brakowało powrócił, stały się wygładzone i na pierwszy rzut oka od razu widać, że zostały mocno odżywione. Obwiałyśmy się, że zejdzie z nich czerwony kolor, jednak stał on się bardziej intensywny i nadal wygląda super. Zabieg miałam wykonany ponad dwa tygodnie temu, myłam w tym czasie włosy już kilkukrotnie i jestem zachwycona. Włosy są gładkie i nie wymagają stylizacji po wysuszeniu, nie puszą się i praktycznie nie ma osoby, która nie pyta się co robiłam  z włosami, że tak ładnie wyglądają. Efekt zabiegu ma utrzymywać się nawet do pół roku - jestem tego bardzo ciekawa. Na razie jest super i myślę, że osoby, które chciały wykonać keratynę aby wyprostować włosy i się zastanawiają, to nanoplastia będzie dla nich idealnym rozwiązaniem. Ja na pewno zrobię update po jakimś czasie po zabiegu, aby dać Wam znać czy rzeczywiście włosy są nadal w tak dobrej kondycji. Salon K&K Day SPA to miejsce, w którym możecie w Warszawie wykonać ten zabieg na włosy. Ja polecam z całego serca za świetną lokalizację, piękne wnętrza i niesamowicie sympatyczny personel. Na wizytę umówicie się również online poprzez Booksy.




Zabieg został wykonany w salonie K&K day SPA, który mieści się w Apartamentach Varsovia na warszawskiej Woli przy ulicy ul.M.Kasprzaka 31 lok. U13




Wpis powstał we współpracy z #KosmetycznaMapaWarszawy

Odwiedź Kosmetyczną Mapę Warszawy i poznaj miejsca godne uwagi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger