×

Roztocz wokół siebie kosmiczną aure z C-Thru Cosmic Aura

Lubicie ładnie pachnieć? W sumie głupie pytanie, która kobieta nie lubi. Zapachy towarzyszą nam przecież od zawsze, niektóre umilają nam życie inne przeszkadzają - dlatego staramy otaczać się tymi pięknymi. Wiem, że często to też rzecz gustu który zapach nam pasuje, a który nie, ale w większości kwiatowe i owocowe należą do tych z kategorii ładnych :) Zastanawiacie się więc dlaczego piszę o zapachach, bo niedawno w moje ręce wpadł taki, który roztacza wokół siebie kosmiczną aurę i czuję. że działa na moje zmysły zdecydowanie pozytywnie i mam nadzieję, że również na osoby które przebywają w moim towarzystwie. A co to za zapach? Już przechodzę do sedna...

ROZTACZA SIĘ WOKÓŁ MNIE KOSMICZNA AURA

C-THRU Cosmic Aura to zapach, który z pewnością pozostanie z Tobą na dłużej - ze mną zdecydowanie TAK. Dzięki niemu czuję, że bije ode mnie pozytywna energia i blask. Niezależnie co danego dnia założę na siebie, to wystarczy odrobina zapachu C-THRU i od razu czuję się rewelacyjnie. Fajnie mieć taki zapach, bo wiele rzeczy wydaje się wtedy łatwiejszych do pokonania, kiedy czujemy się pewni siebie.


PIŻMO, AHH TO PIŻMO...

Co najbardziej urzekło mnie w tym zapachu? Otóż PIŻMO - uwielbiam piżmowe zapachy i większość, które mam obecnie posiada właśnie bazę piżmową. Dlatego Cosmic Aura od razu wpasowały się w mój gust wręcz idealnie. Ale piżmo to nie wszystko, bo jest to niezwykle trafnie dobrana kompozycja zapachowa, a mianowicie:
NUTA BAZOWA: Piżmo, Wanilia, Paczula
NUTA SERCA: Jaśmin, Cyklamen, Geranium
NUTA GŁOWY: Bergamotka, Czerwona Porzeczka, Melon, Mandarynka
I tutaj właśnie nuta głowy robi swoje - jest owocowa,. cytrusowa - czyli kolejny strzał w 10tkę jeśli chodzi o moje zapachowe preferencje. No co tu dużo mówić C-THRU Cosmic Aura zostały stworzone dla mnie :)


A wiecie co lubię w buteleczkach C-THRU? Kryształki ukryte na dnie buteleczki. które przyciągają uwagę. Wodę toaletową możemy kupić w buteleczkach o pojemności 50 oraz 30 ml tak aby bez problemu móc mieć je zawsze przy sobie, bo 30stki idealnie mieszczą się w damskiej torebce, nawet tych mniejszych. Oprócz wody toaletowej dostaniemy też deo spray o pojemności 75 ml.



A KIEDY WODA TOALETOWA TO ZA MAŁO...

To zawsze można zaopatrzyć się w odświeżający deo oraz żel pod prysznic. Fajnie, nie? Lubię kiedy moje ulubione zapachy mogą towarzyszyć mi też pod prysznicem, więc w tym przypadku zakup zestawu z żelem to dobre posunięcie. Też macie podobne zdanie?




Myślicie, że zapach C-THRU Cosmic Aura przypadłby Wam też do gustu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger