×

Płynne matowe pomadki MOOV z Kontigo LIQUID LIPS MATTER

Matowe pomadki to must have w kosmetyczce każdej szminkomaniaczki. Osobiście do takich należę i szminek mam wiele, ale tak jak wspomniałam maty muszą być i  do mojej kolekcji dołączyły pomadki w płynie MOOV z Kontigo Liquid Lips Matter. 

MATOWE POMADKI MOOV

Jak wiece uwielbiam Kontigo i ich marki własne. Nieustannie mnie zaskakują kolejnymi nowościami w swojej ofercie. Jeśli chodzi o gamę kolorystyczną, to nie ma co narzekać - każda kobieta znajdzie coś dla siebie zaczynając od nudziaków kończąc na soczystej czerwieni. 



Testy, testy i ... po testach!

Pierwszwe wrażenie - super eleganckie opakowanie, taka mała czarna z możliwością podejrzenia koloru. Pomadki testowałam w różnych warunkach. W domu, w pracy, na imprezie i gdzie tylko się dało, Jak wypadły? Moim zdaniem rewelacyjnie! Mają płynną konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się na ustach. Do tego przyjemnie pachną, a skośny aplikator pozwala na ich precyzyjne nałożenie. Są bardzo dobrze napigmentowane i wystarczy jedna maks dwie cienkie! warstwy, aby dobrze pokryć usta odpowiednim kolorkiem. 


Maty wysuszają usta, ale czy wszystkie?

Większość matowych pomadek niestety ma to do siebie, że choć są bardzo trwałe, to często wysuszają usta. W przypadku tych szminek nie musicie martwić się o nadmierne wysuszenie, bo takiego czegoś nie zaobserwowałam. Pomadka nie wchodzi w załamania i bardzo ładnie prezentuje się na ustach przez długie godziny. Duży plus :) Muszę jeszcze wspomnieć o konsystencji - coś ala mus i do tego pachnący owocami, pisałam o zapachu, ale nie sposób nie przypomnieć ponownie. Każdy kto użyje, na pewno od razu poczuje i się zakocha... :)



Jakiś czas temu mogliście przeczytać o matach w kredce TUTAJ, które to sprawdzają się świetnie do tej pory. Ale jednak płynne skradły chyba bardziej moje serce <3  i na zdjęciach widzicie 3 ulubione kolory czyli FASHIONISTA, KNOCKUT oraz GODDES.


Oczywiście pomadki kupicie stacjonarnie w Warszawie i Poznaniu, a jeśli w Waszym mieście nie ma sklepu możecie zanówić online! Jeśli będziecie składać zanówienie internetowo w Kontigo Online mam dla Was kod uprawniający do zniżki 10% (uwaga działa również na przecenione produkty!)



Używałyście? Jeśli nie, to czy macie na nie teraz ochotę po przeczytaniu mojej recenzji? :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger