×

Jak tu słodko pachnie! Wosk Wood Wick - Bakery Cupcake

Uwielbiam otaczać się przeróżnymi zapachami. Dzięki woskom mogę niemal co dziennie znaleźć się w innej krainie. Odpalam świeczkę w kominku, wkładam wosk, zamykam oczy i mogę przenieść się oczami wyobraźni wszędzie, gdzie tylko zapragnę. Dzisiaj czas umila mi wosk Wood Wick o wdzięcznej nazwie Bakery Cupcake. 
BAKERY CUPCAKE - przepyszny, słodki deser bez liczenia kalorii. Zapach wilgotnego, świeżutkiego ciasta zwieńczonego domowym, maślanym kremem. 


POCZUJ ZAPACH DOMOWEGO CIASTA ...

Zapach domowego ciasta? Czy to możliwe? Jak tylko powąchałam wosk w opakowaniu od razu przypadł mi do gust. A dlaczego? Uwielbiam wanilię w każdej postaci i to właśnie poczułam na samym początku. Podobnie było po zapaleniu - woń wanilii od razu rozniosła się po całym pokoju. Jednak kiedy minęło trochę czasu aromatyczna wanilia, która grała pierwsze skrzypce ustąpiła nieco miejsca nucie maślanej. Wszystko zaczęło ze sobą doskonale współgrać i gdy tylko zamknęłam oczy od razu zobaczyłam stół pełen maślanych babeczek i siebie wcinającą je wszystkie po kolei. Uważajcie, bo dla osób na diecie ten wosk może wywołać pokusę, aby sięgnąć po coś słodkiego. Chyba że macie silną wolę i mimo wszystko potraficie zachować zimną krew, albo jeszcze inaczej - jak nie możecie jeść słodkiego, to otaczacie się słodkimi zapachami :)

WOSKI WOOD WICK JAK - JAK TABLICZKA CZEKOLADY

Kończąc zachwyty nad zapachem chciałam wspomnieć o opakowaniu wosków WoodWick. Jest to stara wersja  w podłużnym pudełeczko coś ala tabliczki czekolady, które są bardzo praktyczne i bez problemu możemy ułamać kawałek, akurat na jedno palenie do kominka. Pisałam wcześniej o woskach WW w nowych opakowaniach TUTAJ, które nieszczególnie są praktyczne. Jeśli będę kupowała kolejne zdecydowanie poszukam tych starszych wersji. 

 

BACKERY CUPCAKE - KUPIĘ PONOWNIE!

Wosk dość długo czuć w pomieszczeniu, w którym został użyty. Bakery Cupcake zakupiłam w warszawskiej Promenadzie , gdzie jest wyspa z woskami i świeczkami - głownie Yankee Candle, ale kilka wosków WW tez się znalazło :) Cena 9 zł.


      A Wam przypadłby ten zapach do gustu? Jak myślicie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger