×

A Ty jak dbasz o swoje uszy? Vaxol spray do czyszczenia uszu

Dzisiaj nietypowo, bo o tym jak zbadać o swoje uszy. Czy macie problemy z infekcjami uszu, nie lubicie ich czyszczenia? Jeśli tak, to mam coś, co powinno Was zaintersować - VAXOL spray do uszu. Odkąd wpadł w moje ręce odetchnęłam z ulgą. Dlaczego? Sami zobaczcie. Zapraszam do lektury :)

A co mówi nam Producent?

Vaxol jest bezpieczną, wygodną i skuteczną metodą na zmiękczanie i naturalne usuwanie woskowiny usznej u dzieci i dorosłych. Precyzyjnie i równomiernie  rozpyla oliwę z oliwek w przewodzie słuchowym nie wylewając się z ucha, Nie wymaga jego przepłukiwania po użyciu. Można go podawać w pozycji siedzącej, leżącej lub stojącej.

Skuteczny i łatwy w użyciu
Zmękcza i naturalnie usuwa woskowinę uszną
Zmniejsza konieczność płukania uszu

SKŁAD 

Vaxol jest w 100% produktem naturalnym. 

Jedynym składnikiem produktu jest oliwa z oliwek przygotowana według standardów farmaceutycznych, która:
- zawiera składniki, o szeroko udowodnionym działaniu farmakologicznym
- jest substancją która w zasadzie nie wywołuje alergii


Vaxol® to jedyny spray do uszu posiadający Rekomendację dwóch Polskich Towarzystw
Laryngologicznych oraz jest polecany przez WOPR i Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt.

Jak zabrać się za aplikację sprayu?


Należy ogrzać buteleczkę w dłoniach i wprowadzić aplikator do ucha - następnie naciskamy i gotowe. Na koniec jeszcze trzeba palcami potrzeć delikatnie uszy i lekko wmasować produkt. Nic strasznego, chociaż nie wszyscy lubią takie łaskotanie podczas aplikacji preparatów w sprayu - mi to absolutnie nie przeszkadza. Dzieci zazwyczaj też nie mają z tym problemu, ale kwestia indywidualna dopóki się nie spróbuje :) Dzięki poszerzanej końcówce nie ma obaw, że przy aplikacji wyrządzimy sobie czy dziecku krzywdę. Spray możemy wpuszczać do ucha na siedząco, stojąco a nawet na leżąco - nie ma to większego znaczenia. Zatem same plusy nawet dla maluszków więrcipiętek! :)

Jak działa Vaxol?


Vaxol oczyszcza uszy, łagodzi podrażnienia i świąd. Dzięki hydroksytyrozolu występującemu naturalnie w oliwie z oliwek działa antybakteryjnie i chroni przed infekcjami, a o te przecież nietrudno szczególnie jeśli uprawia się sporty wodne. Wystarczą jedna maks dwie aplikacje w ciągu tygodnia, a problem z uszami zostanie rozwiązany. Buteleczka jest wydajna, bo starcza na około 200 aplikacji - dla mnie rewelacja. 


Moje wrażenia ze stosowania


Patyczki, które stosowałam do tej pory poszły w kąt (do czyszczenia uszu patyczkami już na pewno nie wrócę!). Spray VAXOL jest bardzo funkcjonalny, ułatwia czyszczenie, zapobiega infekcjom i odkąd go stosuje ani razu nie miałam problemów z bólem uszu, a te zdarzały mi się przez poprzednie miesiące nagminnie. Myślę, że jest to bardzo przydatna rzecz zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci, które często nie lubia czyszczenia uszu patyczkami. Jest bezpieczny i łatwy do aplikacji do tego wspiera nas w walce z infrkcjami. Ze mna VAXOL zostaje na dłużej :)




1 komentarz:

  1. Używam go, jest świetny :) Aplikacja jest praktycznie niewyczuwalna, dobrze sobie radzi z zalegającą woskowiną i zapobiega infekcjom. Dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger