×

Gadżety z AliEkspress - organizery na biżuterię

Ostatnio AliEkspress wciągnęło mnie na maxa. Można powiedzieć, że jestem uzależniona i z tego powodu mój portfel nieco cierpi, ale jedno trzeba przyznać - na Ali można odnaleźć na prawdę wiele ciekawych gadżetów, które mogą ułatwić nam codzienne funkcjonowanie. Skoro już moje uzależnienie osiągnęło level hard - to uznałam, że możecie tez z tego skorzystać i podzielę się z Wami ciekawymi gadżetami, które udało mi się odnaleźć.

Organizery na biżuterię z AliEkspress - jak na nie wpadłam?


Ostatnio moją zmorą w porannym wyborze biżuterii był bałagan, który panował w moich łańcuszkach, zawieszkach oraz kolczykach. Kiedy wybierałam się rano do pracy i chciałam założyć coś pasującego do stroju, to musiałam grzebać w jednym pudełeczku pełnym wszystkiego... Efekt? Grzebałam i grzebałam i przeważnie nie mogłam odnaleźć drugiego kolczyka, albo wyciągałam poplątany łańcuszek z którym walczyłam kilka minut, żeby doprowadzić go do stanu używalności. A wiadomo rano czasu na to nie ma, bo zdecydowanie lepiej poświęcić te kilka minut na dłuższy sen :) Powiedziałam stop, tak nie może być! I po którejś z kolei porannej walce z biżuterią postanowiłam poszukać organizerów na AliEkspress. I co znalazłam?

Poszukiwania organizera idealnego oraz przy okazji niedrogiego...


Oczywiście na AliEkspress organizerów na biżuterię jest cała masa w różnych kolorach, o ciekawych kształtach i rozmiarach. Ja postawiłam na przeźroczyste pudełeczka z przegródkami, których wielkość można regulować poprzez wyjmowane przekładki. Oczywiście cena też odegrała znaczącą rolę, bo nie chciałam wydawać nie wiadomo ile pieniędzy, im taniej tym lepiej :) Moje organizery na biżuterię kosztowały 60 centów za sztukę. Niewielkie, ale poręczne i praktyczne - tak jak wspomniałam z możliwością regulowania wielkości przegródek, co jest bardzo przydatne w przypadku większych kolczyków. 


W końcu posegregowałam moją biżuterię :) Oddzieliłam złote łańcuszki od srebrnych, kolczyki również pookładałam według kształtów czy kolorów i gotowe! Teraz poranne poszukiwania biżuterii są o niebo prostsze i szybsze. Biżuteria srebrna będzie bezpieczna w takich organizerach. Ponad to sztuczna  zamknięta w plastikowych pojemnikach o nie śniedzieje, nie zmienia koloru i na pewno dłużej się nią pocieszę. Wspomnę jeszcze, że do pojemniczków warto powkładać torebeczki z granulatem, który często znajdujecie w pudełkach z nowymi butami itp. - będą pochłaniały wilgotność i Wasze skarby będą jeszcze lepiej zabezpieczone przez zniszczeniem. 

Jak znaleźć organizery na AliEkspress?


Aby odszukać takie organizery warto wpisać w wyszukiwarkę przedmiotów "jewellery organizer" i wyskoczy nam masa propozycji. Ja swoje zakupiłam TUTAJ. Pamiętajcie, że w aplikacji mobilnej często wiele rzeczy jest tańszych niż w przypadku zakupu przez zwykłą stronę. Polecam zatem zainstalowanie appki w telefonie :) Przesyłka szła do mnie standardowo jak to w przypadku paczek z Chin około miesiąca - wysyłka oczywiście bezpłatna. Jestem zadowolona z zakupu 5 sztuk za 3 euro czyli około 12-13 zł. Na Allegro znalazłam bardzo podobne w cenie 3 zł za sztukę, ale dochodzą jeszcze koszty przesyłki. Jeśli jest możliwość odbioru osobistego, to można się pokusić i zakupić w Polsce od ręki, jednak jak doliczymy koszty wysyłki (ok 10zł) to opłaca się jedynie w przypadku zakupu większej ilości. Ostatecznie skorzystałam więc z AliEkspress i jestem zadowolona. 


Moje organizery sprawdzają się świetnie :) Jak tylko powiększę kolekcję biżuterii na pewno dokupię kolejne!

A Wy jak przechowujecie swoją biżuterię? Może macie inne sprawdzone sposoby? Albo wiecie gdzie można znaleźć praktyczne i niedrogie organizery?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger