×

Dlaczego lubię Outlety? Okazje, promocje i cztery pary butów za 100zł!

Lubicie promocje? A kto nie lubi :) Uwielbiam odwiedzać OUTLETY, gdzie promocje są praktycznie cały rok, niezależnie od sezonu. A dodatkowo w okresach kiedy są wyprzedaże w zwykłych sklepach, to Outlety dorzucają kolejne promocje do już i tak swoich atrakcyjnych cen. Moim ulubionym Outletem w Warszawie, który odwiedzam najczęściej to FACTORY ANNOPOL. Chcecie zobaczyć co w ten weekend udało mi się zakupić? Postawiłam na buty, bo tych nigdy w kobiecej szafie za wiele :)

Pierwsze buty, które wpadły w moje ręce to brązowe Botki na słupku z Croppa. Ich outletowa cena to 79zł, ale w weekend była dodatkowo promocja -40%  na wybrane produkty i te buciki znalazły się właśnie w tej promo! Czyli zapłaciłam za nie niecałe 48zł. Botki są bardzo wygodne i mam nadzieje, posłużą mi jak najdłużej. 


A teraz absolutny HIT tej wyprzedaży - zamszowe, czarne botki również zakupione w Croppie, które przed promocją kosztowały 19,90 zł i okazało się, że też jest na nie obniżka -40%! Czyli już wiecie jaka była ich cena? Taak niecałe 12 zł! Zdecydowałam się na nie, bo są wygodne i cena 19,90 była kusząca, a kiedy przy kasie okazało się, że kosztują prawie połowę mniej, to nie mogłam uwierzyć i byłam mega zadowolona, że udało mi się ustrzelić taką okazję :)


Kolejne ciekawe buciki jakie zakupiłam, to wężowe trampki z Sinsay. Cena outletowa 39,90 zł i tym razem również obniżka -40% zatem w ostatecznym rozrachunku kosztowały niecałe 24zł. Bardzo lubię tego typu motywy i trampeczki myślę, że świetnie się sprawdzą na wiosnę. 


I na koniec łososiowe trampki z Reserved. Na żywo są nieco bardziej łososiowe, ale robiłam fotki późno i było już ciemno, więc nie udało mi się uchwycić rzeczywistego koloru. Cena outletowa to 35zł i te też znalazły się w szalonej obniżce -40% czyli z mojego portfela ubyło 21zł. Trampki są skóropodobne, więc będą dobre na ciepłe jak i deszczowe dni - mam taką nadzieje. 


Jak widać zakupy okazały się bardzo owocne. Kupiłam cztery pary butów i zapłaciłam za nie w sumie niecałe 100zł. Dlatego tak bardzo lubię outlety :) a szczególnie Factory Annopol, bo tam zawsze znajdę coś ciekawego dla siebie. Oczywiście może nie są tu buty z najnowszych kolekcji, ale nie na tym mi zależy, ważne aby były wygodne i fajnie kiedy są niedrogie, bo wtedy mogę kupić więcej par i mam większy wybór.


A jak to jest u Was? Wolicie kupować to co jest aktualnie modne, być super trendy i zapłacić więcej pieniędzy? Czy też szukacie fajnych promocji cenowych np. w Outletach?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger