×

Błyszyki Moov z Kontigo - dopasują się do Twoich upodobań

Lubicie błyszczyki? Ja uwielbiam. Tym razem chciałam pokazać Wam błyszczyki MOOV z Kontigo. Moja kolekcja powiększa się z miesiąca na miesiąc i ciągle nie mam ich dosyć :) Sami zobaczcie!




Oferta błyszczyków w Kontigo jest bardzo bogata. Marka MOOV ma w swoim asortymencie ponad dwadzieścia odcieni błyszczyków. Są one podzielone na dwie kategorie; All That Glitters - czyli błyszczyki połyskujące z dodatkiem brokatowych drobinek oraz Super Creamy - o kremowej konsystencji.

ALL THAT GLITTERS - 9 odcieni błyszczyków z mieniącymi drobinkami, które nadają ustom elektryzujący połysk, rozświetlają oraz optycznie je powiększają. 



SUPER CREAMY - 12 odcieni błyszczyków o kremowej konsystencji, Dostarczą delikatnym muśnięciem prawdziwej przyjemności ustom. Rozświetlą i optycznie je powiększą i do tego nie wysuszą. 




Które z tych błyszczyków mam w swojej kolekcji? Póki co są to cztery sztuki oto one:


Od lewej:

CHARMING (z drobinkami)
ELEGANT
DREAMY (z drobinkami)
MYSTERIOUS


Bardzo lubię te błyszczyki. Z drobinkami stosują najczęściej na specjalne wyjścia, nakłam tez na pomadki aby nadać im blasku Kremowe natomiast są idealne na co dzień. Wśród tylu odcieni na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie :) To co lubię w tych błyszczykach to ich zapach. Każdy z nich pachnie bardzo ładnie - często owocowo, a niektóre tak, że aż chciałoby się schrupać. Utrzymują się długo na ustach i ich aplikacja jest bardzo przyjemna. I jeszcze jedna świetna sprawa, dlaczego tak bardzo lubię te błyszczyki - można dobrać sobie do nich aplikator, taki jaki nam pasuje spośród trzech rodzajów:



Aplikatory można dokupić osobno, są to groszowe sprawy :) A same błyszczyki w cenie regularnej to wydatek rzędu ok 7 zł. Do tego często można trafić na różnorodne promocje i kupić je w znacznie niższych cenach - ja ostatnio jeden z błyszczyków kupiłam za niecałe 4 zł. 





Jak podobają się Wam błyszczyki MOOV? Miałyście z nimi styczność wcześniej a może dopiero teraz i macie na nie ochotę po moim wpisie? :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger