×

Wyzwanie Trusted Cosmetics | #6 Pielęgnacja dłoni i stóp

I oto ostatni post z wyzwania z Trusted Cosmetics. Dzisiaj kilka słów o mojej pielęgnacji dłoni oraz stóp. Dłonie to nasza wizytówka dlatego powinny być piękne i starannie wypielęgnowane natomiast piękne, zdrowe i wypielęgnowane stopy to podstawa naszego doskonałego samopoczucia oraz jeden z najistotniejszych elementów urody.



Zacznijmy zatem od pielęgnacji dłoni. Aby dłonie były dobrze wypielęgnowanie potrzebują odpowiednich zabiegów. W zaciszu domowym chętnie wykonuję samodzielnie peeling dłoni przy pomocy Peelingu hand SPA Palona. Po peelingu super sprawdza się krem w sprayu również od Paloma. Pisałam o tym duecie do dłoni wcześniej - jeśli jesteście ciekawi zapraszam TUTAJ. Kremy, które chętnie noszę zwłaszcza w torebce to BIOLOVE krem do rąk - pysznie malinowy. Fajnie sprawdza się też Melon od Scandia Cosmetics więcej o nim znajdziecie TUTAJ albo Czekolada od Joanny i o tym kremie również pisałam więcej TUTAJ. Ostatnio wpadł też w moje ręce krem od Indigo - w niezwykle uroczej tubeczce. 


Piękne, zdrowe i wypielęgnowane stopy to podstawa naszego doskonałego samopoczucia oraz jeden z najistotniejszych elementów urody. Jeśli chodzi o pielęgnację stóp, to w tym temacie jestem minimalistką - moim stopom wystarcza zazwyczaj kąpiel w soli morskiej. Czasami używam też plasterków złuszczających na pięty od Purederm - zazwyczaj zimą, aby przygotować stopy do lata :) O moje stopy dba też Orgnique SPA&Wellnes krem do stóp.


Przy pielęgnacji dłoni nie można zapominać o paznokciach i tutaj na pomoc przychodzą mi: oliwka do skórek Neonail, odżywki z Indigo, peeling do skórek i paznokci z Wibo oraz niezawodne masło Shea z Indigo. Masło shea służy czasami za ekspresową regenerację. Nakładam warstewkę masełka i zakładam bawełniane rękawiczy na całą noc - o poranku ręce są cudownie gładziutkie o odżywione. Zresztą nie tylko ręce, paznokcie też. A opróc takiej regeneracji manicure z masłem shea to dopiero ukojenie dla zniszczonych paznokci. Polecam :)



I na koniec pokażę Wam jeszcze moją małą kolekcję lakierów do paznokci :)




Jeśli nie widzieliście postów z poprzednich wyzwań to zapraszam:

#1 - Co zawiera moja kosmetyczka
#2 - Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
#3 - Kosmetyki do makijażu 
#4 - Kosmetyki do pielęgnacji ciała 
#5 - Polecane zapachy i perfumy


A jak wyglądają Wasze zestawy? 

Znacie coś z moich ulubieńców? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger