×

Konkurs z Kontigo

Tak jak obiecałam, przygotowałam dla Was Konkurs razem z Kontigo! Zapraszam do udziału i zapoznania się z zasadni, a do wygrania 3 super zestawy kosmetyk + makijaż! :)


Mam dla Was 3 zestawy - w każdym peeling do twrazy BIOLOVE, kupon na makijaż wieczorowy oraz gadżety od Kontigo.

Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem odpowiedzieć na pytanie konkursowe: 

Jaki zapach chciałabyś, aby pojawił się w linii kosmetyków BIOLOVE?
Odpowiedź uzasadnij kreatywnie w kilku zdaniach :)


Na Wasze odpowiedzi czekam do 12 września do godziny 23:59, a wyniki zostaną opublikowanie w ciągu 3 dni.

Będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga oraz polubisz profile mój oraz organizatora na portalach społecznośiowych - linki poniżej:

ZAOBSERWUJ MOJEGO BLOGA - TUTAJ

Revelkove Love

     

Kontigo

       

Polubienia i obserwacje są dobrowolne, ale mile widziane :) 

Zachęcam gorąco do udziału w konkursie



REGULAMIN KONKURSU (Dostępny TUTAJ)


Powodzenia !!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger