×

TOP 5 moich ulubionych żeli pod prysznic ISANA z Rossmanna

Czy Wy też tak macie, że jak wchodzicie do Rossmanna, to chociaż byście się zarzekały, że tylko po to co jest na liście - to i tak zawsze coś ekstra wyląduje w Waszym koszyku? Ja mam tak najczęściej z żelami pod prysznic ISANA. Żele zazwyczaj szybko się zużywają i faktycznie potrzeba ich cały czas, do tego Rossmann ma ich szeroki asortyment, więc zawsze jest w czym wybierać i trafi się jakiś zapaszek, którego do tej pory nie miałam (a jak miałam to wracam do sprawdzonych). I dzisiaj właśnie chciałam Wam pokazać moje ulubione i sprawdzone żele. Zapraszam :)

Tak jak wspomniałam żele ISANA mają szeroki asortyment - do wyboru do koloru! Dosłownie :) Oprócz tych standardowych pojawiają się też edycje limitowane np. związane z porą roku. Cały czas pamiętam zimowe pingwinki, które robiły furrorę na blogach i instagramie.
  
 

ISANA Żel pod prysznic WITAMINY & JOGURT

Bardzo lubię żele o mlecznej, jedwabistej konsystencji - takie treściwe :) Zapachowo przypomina właśnie taki owocowy jogurcik - a kojarzycie soki w kartonie multiwinaminowe? To zdecydowanie coś w ten deseń. Taki słodki zapaszek, dla amatorów owocowych kąpieli. Często robię z niego piankę w wannie, bo super się pieni.
 

Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Penthanol, Yogurt, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Styrene/Acrylates Cocopolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Tocopheryl Acetate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Lactate, Parfum, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985.
 

ISANA Żel pod prysznic MARAKUJA & KOKOS

 
Ten zapach ma swoich zwolenników i przeciwników, bo albo go kochasz albo nienawidzisz :) Marakuja i kokos akurat trafia zdecydowanie w moje gusta. Uwielbiam wszystko co kokosowe, a marakuja dodaje jeszcze mu tropikalności. Podczas kąpieli z tym żelem zamykam oczy i wyobrażam sobie, że jestem gdzieś na plaży pod palmami, szumi morze, słońce świeci i popijam mleczko kokosowe prosto z łupinko kokosa... czego chcieć więcej? Relaks gwarantowany :)
 

Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Passiflora Edulis Fruit Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lauroyl Glutamate, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985, CI 47005

  ISANA Żel pod prysznic OWOCE MARAKUI

Kolejny egzotyczny zapaszek, który przywołuje miłe skojarzenia - zdecydowanie z wakacjami. Marakuja w tym wydaniu nie jest już tak kremowa jak w połączeniu z kokosem, ale ma przeźroczystą konsystencję. Ten żel świetnie sprawdza się u mnie pod prysznicem, kiedy potrzebuję dawki dodatkowej energii, to dzięki temu zapachowi moje zmysły pobudzane są do działania. To taki energetyzujący zapach, przynajmniej dla mnie :)
 

Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-75 Shea Butter Glycerides, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzophenone-4, PEG-3 Distearate, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI16185, CI42051.
 
 

ISANA Żel pod prysznic POMARAŃCZA Z JOGURTEM

To był chyba pierwszy z żeli z Rossmanna jakie miałam okazję używać, taaak było to dawno temu, ale tak mi się wydaje, że to na nim rozpoczęła się moje uwielbienie do pachnącej ISANY. Pomarańcza i jogurt tak, tak i jeszcze raz TAK! Mój zapach :) Kiedyś były też takie napoje połączenie jogurtu z pomarańczą, nie wiem czy pamiętacie? Uwielbiałam je i żałuję, że znikneły ze sklepów... Nie ma napojów, ale mam ten żel pod prysznic, który przywołuje miłe wspomnienia.



Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Yogurt, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Sodium Lauroyl Glutamate, Styrene/ Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Benzophenone-4, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenylmethylpropional, Limonene, Sodium Benzoate, Pottasium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16035, CI 47005.

 

ISANA OLEJEK POD PRYSZNIC MELON I GRUSZKA

I na koniec perełka - dosłownie,bo z perełkami :) Olejek ma cudowny, świeży i soczysty zapach, który ubóstwiam. Jestem zwolenniczką owocowych, zwłaszcza egzotycznych zapachów i akurat melon i gruszka to idealna kompozycja. Bardzo dobrze odświeża skórę i dodatkowo ją nawilża. Akurat po ten olejek sięgam zawsze, ale to zawsze bez względu na okoliczności :)
 

Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Tocopheryl Acetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Disodium EDTA, Benzophenone-4, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mannitol, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Sodium Chloride, Ethylhexylglycerin, Parfum, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, CI 15985, CI 77492.

 
I to jest taka piątka, która najczęściej gości na moich łazienkowych półkach. Olejek melon i gruszka musi być zawsze, a jak go nie ma to lecę po zapasy :) Chociaż żele zawierają SLSy, to mi jakoś szczególnie to nie przeszkadza i nie wysuszają mojej skóry. Jednak do kąpieli używam zawsze kul musujących mojej roboty, które mają w składzie olej kokosowy, więc dzięki temu o przesuszeniu nigdy nie ma mowy :) Do tego cena żele kosztują 3,49 zł ale często są jeszcze w różnych promocjach i można je dostać nawet za 2zł! W takiej cenie aż żal nie rozkoszować się tymi zapachami.

 

A Wy lubicie żele ISANA? Które są Waszymi ulubionymi?

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger