×

Wyzwanie Trusted Cosmetics | #4 Moje kosmetyki do pięlęgnacji ciała

Zabawa z Trusted Cosmetics nadal trwa i własnie jesteśmy na półmetku - dzisiaj chciałam pokazać Wam kosmetyki do pielęgnacji ciała. Jednak jak to przystało na blogerkę testuję wiele kosmetyków zwłaszcza do pielęgnacji ciała i przechodzi ich na prawdę dużo przez moje ręce. Do tego w dzisiejszych czasach mamy szeroki asortyment, że przyznam Wam szczerze ciężko jest używać cały czas tych samych kosmetyków. Pokazuję Wam zatem moich ulubieńców z obecnej chwili :)

Tak wygląda moja obecna pielęgnacja ciała - wydaje się tego dość sporo na pierwszy rzut oka, ale jak podzieli się je po zastosowaniu, to nie jest to rzeczywiście tak dużo.

BALSAMY I MASŁA DO CIAŁA


Jeśli chodzi o balsamy i masła do ciała, to na pierwszym miejscu jest u mnie OLEJ KOKOSOWY i bardzo się ciesze, że moje ulubione kosmetyki BIOLOVE  z Kontigo mają w swoim asortymencie własnie taki czysty olej kokosowy oraz balsam w sprayu do ciała z olejem kokosowym. To jest to! :) Oprócz tych dwóch uwielbiam również mus do ciała Mango z Biolove. A jakoże mamy lato, a ja nie bardzo mogę się opalać, to chętnie sięgam też po balsam brązujący EVELINE z Kawą i Marulą. Daje ładną, delikatną opaleniznę bez smug i bardzo, ale to bardzo podoba mi się jego zapach :)


Super sprawdza się też Balsam do ciała Le Petit Marseillais do skóry bardzo suchej. Rzeczywiście ładnie nawilża i pięknie pachnie. Ale jeśli już o zapachu mowa, to nie można sie oprzeć balsamom do ciała INDIGO - te to dopiero mają super zapachy i jest ich szeroka gama do wyboru, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Plusem mleczka Le Petit Marseillais i balsamu Indigo jest opakowanie z pompką - bardzo praktyczne. Jak jesteśmy przy pelęgnacji ciała, to warto też wspomnieć o masłach do ciała od The Body Shop. Aktualnie mam masło z olejem arganowym o takim miłym, orzechowym zapachu. Z The Body Shop lubię praktycznie wszystkie masła, mają bardzo dobre składy, pięknie pachną i super działają na skórę. 


MGIEŁKI I OLEJKI DO CIAŁA



Bardzo lubię wszelkie "psikadła" do ciała i aktualnie na topie jest u mnie olejek z INDIGO ze świecącymi drobinkami, Daje cudowny efekt, pięknie wygląda na opalonym ciele. Natomiast jeśli chcecie trochę orzeźwienia, które przydaje się w letnie dni, to idealna będzie mgiełka BIOLOVE z zieloną herbatą. 

KOSMETYKI ANTYCELLULUTOWE 


Aktualnie miziam się Lirene antycellulitową mezoterapią oraz żelem Eveline slim extreme 4D. Bardzo lubię ich formuły :)


 KOSMETYKI POD PRYSZNIC


O kosmetykach pod prysznic mogłabym pisać i pisać, bo uwielbiam testować co raz to nowe zapachy i formuły. Zawsze muszę mieć pod ręką jakiś żel ISANA - są tanie, mają wiele opcji zapachowych i są na prawdę bardzo fajne. Żele The Body Shop, to również jeden z moich must have pod prysznicem. Również ze względu na zapachy, ale też i działanie :) Kolejna opcja, która ma wiele fajnych zapachów to żele Born to Bio - jak tylko trafia się okazja kupuję kolejny zapach do testów. 


Po prysznicem świetnie sprawdza się też Balsam pod prysznic EVELINE z zieloną oliwką,. Super opcja, kiedy mamy mniej czasu, bo to taki kosmetyk 2 w 1. Z żeli pod prysznic wpadł mi jeszcze w ręce Lirene Kwiat Afryki - bardzo fajny zapach i poręczne opakowanie pod prysznic :)/Po prysznicem nie może zabraknąc peelingów do ciała i tutaj rządzą peelingi BILOVE aktualnie kokos, ale jest ich jeszcze kilka wersji zapachowych i wszystkie są tak samo super Wspomnieć też chciałam o peelingu z żurawiną The Body Shop, który pachnie nieziemsko, ale jeśli chodzi o właściwości peelingujące, to są bardzo słabe, ale uwielbiam go za konsystencję i zapach :)

ANTYPERSPIRANTY


Jeśli chodzi o antyperspiranty, to sprawdzają się u mnie 3 - VICHY, GARNIER oraz naturalny AŁUN

HIGIENA INTYMNA


Moim ulubionym żelem do higieny intymnej jest ten z Green Pharmacy - bez SLSów, parabenów - bardzo delikatny i kojący. 

A na stronie Trusted Cosmetics możecie zobaczyć wpisy innych blogerów z tego wyzwania - kliknijcie w obrazek i poczytajcie, jakie kosmetyki używają i polecają blogerki :)


Jak Wam się podobają moje kosmetyki? Mieliście z nimi styczność, czy to zupełne nowości dla Was?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger