×

Nowości do testowania - przesyłka od Lirene

Kosmetykowy zawrót głowy - dosłownie! Otrzymałam paczuszkę z kosmetykami od Lirene. Muszę przyznać, że trafiła w moje gusta. Większości produktów nie testowałam jeszcze do tej pory i nadarzyła się teraz okazja, aby móc przyjrzeć się bliżej i sprawdzić na sobie działanie. Chcecie zobaczyć, co znalazłam w paczce? Zapraszam do przeczytania całej notki :)


Moja paczuszka od Lirene

W paczce od Lirene znalazły się kosmetyki zarówno do ciała jak i do twarzy. Bardzo fajny zestaw. 


KOSMETYKI DO MAKIJAŻU:


Podkład Lirene No Mask - bardzo popularny podkład w ostatnim czasie, którego recenzje pojawiły się na wielu blogach. Mam jeszcze pootwieranych kilka innych podkładów, więc ten poczeka na swoją kolej, ale jak tylko się do niego dobiorę, to równiez napiszę swoją recenzję. Do podkładku dołączony był Puder w kompakcie City Matt - myślę, że to będzie coś dla mnie, bo moja cera lubi się świecić, czego ja nie lubię, więc po to są własnie tego typu kosmetyki. Jetem ciekawa jak się sprawdzi :)


Do demakijażu oczu będę miała okazję przetestować Dwufazowy płyn z odżywką do rzęs - o nim akurat słyszałam wiele dobrego na Meet Beauty podczas warsztatów z marką Lirene i byłam go ciekawa, no i teraz zaczynam zmywanie moich oczu własnie tym płynem. Zobaczymy czy zauważę jakieś efekty :) Do twarzy mam jeszcze krem z witaminą D na noc. Przyznam, że najbardziej lubię kremy na noc i mam nadzieję, że ten się sprawdzi. 


KOSMETYKI DO CIAŁA:


Lirene chce zadbać również o moje piękne ciało - więc Antycellulitowa Mezoterapia to idealny kosmetyk aby zadbać o ciało i problematyczne partie zwłaszcza teraz, kiedy sezon na szorty i krótkie spódniczki w pełni. 


I na koniec zestaw balsamów pod prysznic w tubkach. Mam trzy rodzaje: Silky Shower z Morskimi Algami, Brązujący oraz Kwiatowy. Żele i balsamy pod prysznic, to akurat kosmetyki, które u mnie zużywają się w tempie ekspresowym - więc na pewno niebawem dobiorę się i do tych i będę w stanie powiedzieć Wam o nich nieco więcej.


Jak widać mam więc całkiem pokaźny zestaw kosmetyków od Lirene do przetestowania, więc w najbliższym czasie na pewno będę miała pełne ręce roboty :)


A czy Was zaciekawił któryś kosmetyk szczególnie i chcielibyście abym przygotowała jego recenzję w pierwszej kolejności?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Revelkove Love , Blogger